Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JC was NIET de messias!

  • Eliyahu

    Bs'd

    Shaloom geachte lezers,

    Hierbij wil ik jullie vertellen over de enig ware God die 1 is, (en niet drie) en schokkende feiten en informatie overdragen dat 2000 jaar lang onthouden is aan u door de christelijke kerk. Dit is onder

    anderen gedaan door het levend verbranden van bijbelvertalers, het massaal verbranden van bijbelvertalingen, en het vervalsen van bijbelvertalingen. Maar nu in het informatietijdperk kunnen deze

    feiten niet langer onder het tapijt geveegd worden. De harde waarheid is hier te vinden:

    www.geocities.com/bergZion

    Stuurt u dit bericht a.u.b. naar iedere christen en iedere messias belijdende jood die u kent. 1 manier van God liefhebben is zijn naam bekend maken in de wereld. 1 manier van uw naaste liefhebben

    is de waarheid aan hem/haar presenteren en de leugens aan de kaak stellen die hem voorgeschoteld zijn.

    Eliyahu.

    “Want alle volken wandelen in de naam van hun god, maar wij zullen wandelen in de naam van J-H-W-H onze God voor eeuwig en altijd.” Micha 4:5

  • fred

    Tis niet waar!

  • Jorrit

    Mja leuke redenering op die site. Klopt alleen niet helemaal. Ik verwerp dan ook deze gehele redenering, en ik geloof niet eens in messias Jezus, zoon van God.

  • odan sihasale

    a is gelijk aan 1 b=2 c=3 etc etc etc z=26 God=7+15+4=26. Het woord Jezus is op te delen in twee woorden (Je en Zus).

    Jezus= Je Zus man zowel vrouwelijk. Jezus word ook aanbeden als vader en als God. Je Zus is dus moederlijk als zowel mannelijk. Mama=28 Man=28 Eva=28.

    Je Zus is jezus is Eva, Eva eet appel der kennis en beseft naaktheid, is wetenschap over lichaam. (draai je 47 om dan krijg je 74)lichaam=47=74=Jesus=74=47=adam + eva=(adam=DNA)DNA Eva. Als Jezus is Eva dan kan Jezus niet gelijk zijn aan God.De mensheid worden ook wel als Gods kinderen beschouwd. Ook in het woord kinderen schuilt een boodschap. kinderen is te verdelen in KIND en EREN oftwel kinderen eren kind. Maar wie verder kijkt Ziet kinderen kan je ook van maken DENK REIN. kinderen eren kind denk rein, ofwtel kinderen die kind eren moeten rein denken. Letter = cijfer 80=51 29 verschil. Magie=Nu 35=14+21 35=1+4+2-1 35=6 is 29 verschil Nu Magie is gelijk aan 29 verschil is gelijk aan Letter Nu Magie Cijfer. Draai je de 6 om dan krijg je een 9 29=26 26 is God oneindig begint stopt nooit is oneindig. God =26 geheim binnen 26, een twee en een zes samen 2 en 6 is 26, maar de 2 3n zes behouden hun eigenwaarde, 26=26+2+6=34=Allah. Allah is terug te vinden in Walhalla is te mixen tot Law Allah is Wet Allah. Wat isde wet, Law=36 uitleg komt erna na 36 komt 37 37=liefde de Wet is Liefde. liefde=Love Love=Evol, (Evil word uitgesproken als Evol) Evil verliest Evol is Love. Evil behoort tot (D)evil Devil, Devil is 52=Heart=Earth, Devil is Heart Earth, Aarde leeft niet, Duivel leeft niet, Duivel=Lucifer=74=Jesus, Duivel leeft niet Jezus leeft niet. Gelooft men wel in Jezus Duivel dan het volgende. God=Jezus=Heilige geest.God=Jesus(lucifer)=Heilige Geest(heilige geest = 55 + 56=111=AAA=drie keer Alef=3 keer 24=3 keer 2+4 = 3 keer 6=666. Als God=Lucifer=666 dan God is gelijk aan Dog is gelijk aan hond, Brahman slaapt droomt bloem in zijn buik hond die erin woont. Dromen zijn niet echt de duivel is niet echt. Wil men toch nog in een Duivel geloven, dan het volgende. Als men in kwaadaardigheid gelooft dan is men nooit echt veilig. Want kwaadardigheid liegt, dus zelfs als je een gevoel geloof of stem hoort die zegt alles komt goed dan nog ben je niet safe want deze kan liegen.

  • Timo Heijstek

    Volgens mij post je hier niet meer, maar meer informatie over Jezus de Messias kun je hier vinden http://www.ontdekjezus.nl

  • Aapje

    …..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA….. en 1 en 1 is toch wel 2 hoop ik…..????

    Als je zoiets kunt schrijven ben je of supergrappig, of knettergek….

    Maja, knettergek is knetter en gek, ofwel kreten en kegt. en das niet best zou ik zeggen….

    pfffff

  • Eliyahu

    Bs'd

    De bovenstaande link is dood, hier is een goede: http://bergzion.freewebpage.org