Filosoferen is denken. Het denken heeft een geordend totaal, cijfers letters woorden plaatjes en verhalen.Men zou ook ongeordend kunnen denken, maar dat is een oneindige combinatie van cijfers letters woorden plaatjes en verhalen, dus ondenkbaar. Men kan denken om twee redenen, gewoon voor de lol of om tot een resultaat te komen oftewel een antwoord oftewel een wetenschap.Denken leid naar weten, op het moment denk je en ervaar je, dus je weet dat je dingen beleeft oftewel je weet dat je leeft. Leven is weten denken zien horen ruiken proeven en voelen. De ultieme vraag is, hoe is het begonnen en wat zijn de gevolgen hiervan. Als een camera kan zien, verwerken en produceren van zien, kan hij dan ook denken voelen horen proeven ruiken en weten. logisch gezien wel. Leven is leven. vroeger kon en deed niet vlees massa niks, nu wel, nu is het een levensvorm, wat het nog kan worden is de vraag. Maar veel belangrijker is, als niet vlees massa kan leven hoe weten wij dan zeker dat wij de baas zijn over niet vlees massa. Misschien begon het bij een computer die mensen schiep. Dit is dus een denken die naar weten leid.

0=1 en dan wil ik wel het volgende zeggen en staven met theosofie. Leven is beleven, voor beleven was er geen beleven dus beleven is voortgekomen uit niet beleven. Het was 0 met de mogelijkheid over te gaan naar 1 het is dus 01. Het is dus niets maar iets. Theoretisch gezien (en wat ik als logica beschouw) is iets wat het is, het kan niet anders zijn want dat is het einde. Het was dus 0 actief alle belevenis mogelijkheden waren dus ook 0 actief alles is van baas 0 blijft van baas 0 en werd baas 0 dus wakker met alles 0 actief. Het is dus ontwaken in weten zonder denken voelen horen proeven ruiken of zien (wat dus ook mijn definitie is aangaande slapen). Maar zoals ik al beweerde, is iets wat het is en kan het niet veranderen daarom is ontwaken niet het absolute 0 actief verlaten. Als je eenmaal weten zonder denken voelen horen proeven bent (iets maar toch niets)ben je ook nog de waarde absolute 0 actief, je bent dan dus twee zielen die ik nu voorlopig in deze beschouwing vergelijk met God is Jezus(Jezus word gelijk aan God gesteld en ook aanbeden als de vader, en er kan maar een vader zijn dus in de vergelijking is Jezus God. ik heb geen ruimte meer dus typ ik het in delen,

De derde ziel moet als de eerste twee zijn en dus zijn niets iets waarde behouden het is daarom ook beleven zonder weten, want weten doet tweede baas 0. Het is dus een drie eenheid oftewel zoals in de bijbel beschreven God Jezus en de Heilige geest(Ook de heilige geest is gelijk aan God en zal dus wel zoals Jezus God zijn). Als men beweert dat de tweede baas 0 een ziel (eventueel licht) maakt dan is de ziel een actieve waarde en de geest een actieve waarde, dat is dubbel 1 en verliest dus zijn 0 waarde. Mijn logica is dus Drie baas 0 en de tweede baas 0 is weten is de baas. De drie eenheid theorie is meer te vinden. De westerse filosofie kent de drie fundament leggers Aristoteles Plato Socrates (3) en Plato verkondigde dat de ziel uit drie fundamenten bestaat. De joden schreven verkondigden teksten gevolg Bijbel gevolg Koran (3, ook de Gita beweerd het bestaan van de drie eenheid. Westerse filosofie leidde naar wetenschappen succes dus en ook de boeken leidde naar succes.Brahman God van de Gita word omschreven als een slapende en dromende God (baas 0 absolut actief, baas 0 weten, baas 0 beleven oftwel dromen.

De Brahman word getekend als een slapende dikzak met in zijn navel een roos en daarin woont een hond die de baas is over het leven (3) en hond is gelijk aan Dog is gelijk aan God, is drie, drie verkondigingen allemaal slaaf van drie eenheid baas 0 dromen correcte evolutie van niets magie oftewel 010 cijfer volgorde is 0123456789 of 1234567890, twee keer 0 aan de buitenkant, 1+2+3+4+5+6+7+8+9=45 tweede baas 0 1 is gelijk aan 1 45=45 5-4=1 gevolg 010 (drie pyramiden in egypte gebouwd in een hoek van 45 graden).

a is gelijk aan 1 b=2 c=3 etc etc etc z=26 God=7+15+4=26. Het woord Jezus is op te delen in twee woorden (Je en Zus).

Jezus= Je Zus man zowel vrouwelijk. Jezus word ook aanbeden als vader en als God. Je Zus is dus moederlijk als zowel mannelijk. Mama=28 Man=28 Eva=28.

Je Zus is jezus is Eva, Eva eet appel der kennis en beseft naaktheid, is wetenschap over lichaam. (draai je 47 om dan krijg je 74)lichaam=47=74=Jesus=74=47=adam + eva=(adam=DNA)DNA Eva. Als Jezus is Eva dan kan Jezus niet gelijk zijn aan God.De mensheid worden ook wel als Gods kinderen beschouwd. Ook in het woord kinderen schuilt een boodschap. kinderen is te verdelen in KIND en EREN oftwel kinderen eren kind. Maar wie verder kijkt Ziet kinderen kan je ook van maken DENK REIN. kinderen eren kind denk rein, ofwtel kinderen die kind eren moeten rein denken. Letter = cijfer 80=51 29 verschil. Magie=Nu 35=14+21 35=1+4+2-1 35=6 is 29 verschil Nu Magie is gelijk aan 29 verschil is gelijk aan Letter Nu Magie Cijfer. Draai je de 6 om dan krijg je een 9 29=26 26 is God oneindig begint stopt nooit is oneindig. God =26 geheim binnen 26, een twee en een zes samen 2 en 6 is 26, maar de 2 3n zes behouden hun eigenwaarde, 26=26+2+6=34=Allah. Allah is terug te vinden in Walhalla is te mixen tot Law Allah is Wet Allah. Wat isde wet, Law=36 uitleg komt erna na 36 komt 37 37=liefde de Wet is Liefde. liefde=Love Love=Evol, (Evil word uitgesproken als Evol) Evil verliest Evol is Love. Evil behoort tot (D)evil Devil, Devil is 52=Heart=Earth, Devil is Heart Earth, Aarde leeft niet, Duivel leeft niet, Duivel=Lucifer=74=Jesus, Duivel leeft niet Jezus leeft niet. Gelooft men wel in Jezus Duivel dan het volgende. God=Jezus=Heilige geest.God=Jesus(lucifer)=Heilige Geest(heilige geest = 55 + 56=111=AAA=drie keer Alef=3 keer 24=3 keer 2+4 = 3 keer 6=666. Als God=Lucifer=666 dan God is gelijk aan Dog is gelijk aan hond, Brahman slaapt droomt bloem in zijn buik hond die erin woont. Dromen zijn niet echt de duivel is niet echt. Wil men toch nog in een Duivel geloven, dan het volgende. Als men in kwaadaardigheid gelooft dan is men nooit echt veilig. Want kwaadardigheid liegt, dus zelfs als je een gevoel geloof of stem hoort die zegt alles komt goed dan nog ben je niet safe want deze kan liegen.