Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

als alle

• Gonnie

Het zou dan normaal zijn dat de webmaster daar de prikkers er van op de hoogte brengt, dat wegens vac. het bord tijdelijk gesloten is,nietwaar ?

• theo

Re: als alle

Gepost door: theo ()

Datum: 11 juli 2010 16:48

Als we nou gewoon over een bijbels/geloofs/theologisch onderwerp zouden babbelen en niet over mensen zou dat dan ook helpen?

Bijv. Lucas 10 ; 25 - 37 wat vandaag op het preekrooster stond?

theo

• theo

gelezen•Log uit•Print • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes Re: als alle

Datum: 11 juli 2010 19:48

Re: als alle

Datum: 11 juli 2010 16:48

Als we nou gewoon over een bijbels/geloofs/theologisch onderwerp zouden babbelen en niet over mensen zou dat dan ook helpen?

Bijv. Lucas 10 ; 25 - 37 wat vandaag op het preekrooster stond?

theo

• ¥ Lotje ­­¥

Dat had hij kunnen doen inderdaad . Maar misschien heeft hij het wel gesloten voor het schelden . . En als het open gaat zal er dan vermoed ik wel boven aan staan wat en waarvoor. Ik weet in zoverre dat bijbelscep dicht is voor schelden .

• ¥ Lotje ­­¥

jaja theo ik kan lezen :) zet het maar neer dan, niet te lang ben ik er …want ga zo voetballen kijken

• Gonnie

Dat is blijkbaar zo moeilijk om over bijbel en geloofs onderwerpen te babbelen want onder de christenen zijn er daar zeer oneens over die onderwerpen, en daardoor grote meningsverschillen die echt wel onaardig waren tegen degene die een andere mening hadden over het geloof, toch :S

• CU

Ik schreef wat anders, hoor. dat jij er dan weer een vreemde draai aan geeft, is aan jou.

Maar even over de oorzaak en sluiten van de bordjes. Diegenen die daar verantwoordelijk voor zijn komen direkt aan de te genereren reklame inkomsten van Startpagina.nl.

Voor het gemis van die inkomsten is startpagina.nl bezig om uit te zoeken wie die persoon/personen zijn en kunnen die een forse claim verwachten.

Nou, ik zou zeggen, vul de namen maar in. De prikkers zijn namelijk door het sluiten van de bordjes niet meer in staat om berichten te veranderen of te verwijderen.

• ¥ Lotje ­­¥

jij schreef dat er geen slapende honden wakker moest maken

Nou ik vind als er borden zijn , zijn er meestal webmasters die het beheren . . En dat is maar goed ook . en een bord kwam ik tegen en viel op dat er NIET beheert werd daar heb ik naar geschreven ja en kreeg antwoord dat het NIET beheert werd en die er eerstoverging heeft het op slot gedaan . Maar als je gewoon aan de regels houd moet het als volwassenen toch kunnen ook zonder webmaster maar is gebleken op verschillende borden dat dat niet gaat . En dat er werd gescholden . En dan ben ik blij DAT er een webmaster is . want alles in je schoenen laten schuiven ga er bij mij niet in .En dat gebeurt nogals eens bij mij . of niet soms ?? Kijk dit was bij het cristendom het antwoord :

Hoi Lotje,

Ik ben volkomen verrast door het feit dat het christendom.prikbord weer in de lucht is. Nee, het wordt niet gemodereerd. Ik ga het z.s.m. weer uitschakelen.

Gr.

Ronn

CU schreef::Tsja, zolang er mensen zijn die onderaan deze pagina drukken op “bericht aan de webmaster” en vragen of er gewebmasterd wordt, worden er slapende honden wakker gemaakt

• CU

Nou dan, wie heeft er slapende honden wakker gemaakt, Lotje?

• ¥ Lotje ­­¥

Tis maar net hoe je het bekijkt . Ik vind het prettig als er beheert . dus dat is een normalen vrraag als ik naar de webmaster dat schreef . .

Dus ik kreeg dat antwoord wat ik je net gaf . Wat dan een webmaster verder doet is zijn zaak . Staat ik helemaal buiten . Hun werken onder startpagina .

Maar dit is theologie

en geen zakelijk onderonsje .

Ik laat het hier bij