Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stelling

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Waarom haal je David erbij? Die heeft niets met de

> moderatie te maken.

> Is gewoon een prikker zoals jij en ik.

>

> Douce

Douce,Ria vertelde me dat David de webmaster is toen ik bij haar was. Nu was dat ontzettende lieve mens wel is een beetje in de war en zei ze soms wel dingen op een manier dat je het met een korreltje zout moet nemen wat ik dit keer misschien niet deed, maar ik had al eens een andere aanwijzing van David. Ook het eerst toegeven, zogenaamd als grap, dan het in het midden laten en later de tirade en het negeren van mij, lijken mij aan te geven dat het zo zou kunnen zijn. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat het pb ff gesloten is omdat ik er ook wel een beetje moeite mee heb dat we Ria zo makkelijk lijken te vergeten en gewoon doorgaan met geruzie.

Maar in plaats van al die insinuaties lijkt het me beter als “Paul” zelf eens aan het woord zou komen om het te hebben over de reden van het sluiten van het bord. Wat denk jij?

• Sietse 45

David is het niet:D

humor en werkelijkheid dat onderscheid heb jij niet StevenB)-

• theo

En wat voor belang heb jij er aan om ons te laten weten dat jij bij de “”bevoorrechte ïngewijden“” behoort om op dit prikbord te melden dat David ipv Paul het bijbelprikbord zou moeten openen ??

Ik vind het onfatsoenlijk van je om niet te spreken van onbeschoft !!

theo

• Allen

David?

Het zou zo maar kunnen dat David de mod van het prikbord is, hoewel ik het niet geloof.

Moet het bordje weer open zonder de nodige maatregelen? of wat is jou bedoeling?

Je eigen forum loopt voor geen meter, wat zijn dan jou ideeën voor het bijbelprikbord?

Houd in gedachten dat het bijbelprikbord een OPENBAAR forum was/is en geen platform om anderen een bepaalde zienswijze of religie door de strot te duwen of dwingend op te leggen, dan wel een anders denkende naar de hel en verdoemenis te wensen omdat hij/zij niet geloofd zoals door een niet bij naam genoemde figuur gewenst wordt

Allen:)

• Sietse 45

Zo dit staat als een huis ben het helemaal met je eens.

• Boris

(tu)(tu)(tu)

• Douce.

Dat je moet ophouden te insinueren en alles door elkaar te halen.

Je haalt er zaken bij die hier niet horen te staan en volledig uit zijn verband gerukt worden.

Mijn advies: troebel water moet je niet in beweging brengen, dan wordt het vanzelf weer helder.

Door roeren in een beerput komt er veel stank naar boven, ik pas daarvoor.

Ik ben er niet zo gecharmeerd van dat je weer probeert mensen tegen elkaar op te zetten.

Douce

• Sietse 45

We hadden voorheen prachtige discussies een ieder kon zijn mening plaatsen zonder dat hij verrot gescholden werd.

Ook werd er niet zozeer gedreigd met hel en verdoemenis en werd elk in zijn waarde gelaten soms geen het er hard aan toe,

maar ging het ook weer snel op een normale manier.

Nu word je op elk woord afgerekend, en er weer aan herrinerd hoe kun je verwachten dat zo'n bijbel prik weer normaal verloopt,

als je de ander zijn mening niet kunt respecteren?

• Frederik D

Ik ben Ria niet vergeten. En ik denk vele andere ook niet. Ik waardeer het zeer dat jij haar hebt opgezocht.

Weet jij van welke muziek ze hield? Als jij wil mag jij vanavond het muziekdraadje openen met een lied voor Ria. Lijkt mij mooi.

En nogmaals, scherp debatteren mag maar hakken op iemands persoon mag niet. En dus moet jij ook niet zuigen.

• CU

Daarbij komt dat elke klick op het prikbord reclamegeld genereert.

En dat loopt men dan bij prikpagina.nl ook mis.

Wie wil daarvoor verantwoordelijk zijn. Wie wil daarvoor worden aangeklaagd?