Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Eindelijk een fatsoenlijk werkend bord

• M*j*r**

Ja, ik het echt genoten. Zon en zee.(In Spanje dit keer. Meestal gaan we naar Frankrijk) Ik heb zelfs voor het eerste gedoken (in zee). Stond stijf van de zenuwen want “hoe kan men nou onder water ademen ook al heb je zo'n ding in je mond” , maar ik vond het een leuke ervaring. :)

• Frederik D

Ik zou het niet durven. Maar ik word ook te oud voor dat soort dingen, denk ik. Maar op zich, ja, het lijkt mij een mooie ervaring. Het zij je van harte gegund.

• Gonnie

Majorie blij je te zien,ik hoop dat er meer ouwe getrouwen hier komen.

Heb je een fijne vacantie gehad en heb je het ook zo warm gehad in Spanje? Hier is het heel warm geweest, boven de 30 graden. Blij dat het nu weer normaal is.

• Douce.

Ben het niet met je eens.

Douce

• M*j*r**

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Majorie blij je te zien,ik hoop dat er meer ouwe

> getrouwen hier komen.

Ben blij jou ook weer te zien Gonnie. Ik heb het internetten niet gemist maar nu ik terug ben is het weer leuk om iedereen te “zien” :) Ik zie maar een paar ouwe getrouwen maar het is natuurlijk vakantietijd.

> Heb je een fijne vacantie gehad en heb je het ook

> zo warm gehad in Spanje?

Ja, ik heb een fijne vakantie gehad en warm was het zeker. Ook boven de 30 graden. Maar de camping lag aan zee en er was altijd wel een windje.Hoewel die niet altijd verkoelend was. Ik heb veel met m'n luchtbed op zee gedobberd. Heerlijk was dat :) Iets aktiefs doen kan ik niet met die hitte. Dat kon je beter 's avonds doen.

> Hier is het heel warm

> geweest, boven de 30 graden. Blij dat het nu weer

> normaal is.

In de week dat wij weggingen was het in Nederland ook nog zo warm. Of het daarna ook nog warm geweest is weet ik niet. Volgende week moet ik weer werken dus ik vind deze temperaturen dan helemaal niet erg :)

Gr. Majorie

• Marjorie

Oneens.

Door mijn reactie geef ik dit topic een schop onder de kont waardoor het bovenaan komt te staan.

Wel zou ik graag de provider gemeld zien.

MaRjoRie (met dubbel r)

• Boris

Ik ben het ook niet met Eliyahu eens. Bovendien klopt het niet wat hij zegt.