Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Roze keppeltjes tijdens Gay Pride

• Boris

Roze keppeltjes tijdens Gay Pride

AMSTERDAM - Naast een christelijke en moslimboot vaart er dit weekend voor het eerst ook een joodse boot mee tijdens de Gay Pride in Amsterdam. De opvarenden dragen allemaal een roze keppeltje.

Dat meldt Binnenlands Bestuur op zijn website.

Er is dit jaar ook een ouderenboot, een boot voor homo's met een verstandelijke handicap, een Europese boot , een Afrikaanse boot en een hoogbegaafden boot. De hoofdstad verwacht rond de 500 duizend bezoekers tijdens de botenparade, de afsluiting van de Gay Pride.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7340416/__Roze_keppeltjes_op_Gay_Pride__.html

• Danielle

(tu)

• Frederik D

Ik vind het ziekelijk exhibitionisme.

Wij prikkers houden toch ook geen botenoptocht, de Forum Trots? Wij samen op de boot van hoogbegaafde prikkers.

Maar als tegenwicht tegen de bigotte religieuze homohaat heeft zo'n Gay Pride wel enige zin.

• Danielle

Waarom ziekelijke exhibitiotisme? Dan is de carnaval van rio dat ook. Het is gewoon een helemaal uit je dak gaan dag en ik ben blij dat dat in nederland gewoon kan. Je weet van te voren dat het er is, dan kijk je gewoon even de andere kant op :D

Je woont toch niet in Amsterdam ;) en zeg nu eens eerlijk, als je zelf helemaal uit je dak staat te gaan op de dansvloer vind je het ook leuk als er gekeken wordt. Hmz, ik wel tenminste.

Ja, ik ben er wel voor (tu) Het hoort er gewoon bij dat uitdagende. Ik vind het heerlijk

• Frederik D

Ik haat carnaval, ik haat Rio, ik haat dansen, ik haat uit mijn dak gaan (de uitdrukking al) en bovenal haat, haat, haat ik geluidsoverlast. Zo'n Gay Pride is dierlijk, onbeschaafd gedrag in plaats van beschaafd, menselijk gedrag. Mijn lijfspreuk is dan ook: odi vulgum. Tussen mij en de massa bestaat een eeuwige oorlog. De massa moet bestreden worden in plaats van gestreeld en geknuffeld te worden. Daarom heb ik nu, vanochtend, de PthP, de Partij tegen het Plebs, opgericht. Mijn eerste programmapunt is: ontneem het plebs zijn stemrecht. Het tweede programmapunt is: schaf alle massabijeenkomsten af. En het derde programmapunt is: belast iemands plebsgehalte, des te meer plebsgehalte, des te hogere belasting. En mijn partij vormt uit principe nooit een meerderheidscoalitie en zal nooit met grote partijen samenwerken.

• CU

Wat gek, roze keppeltjes.

Moeten die dingen niet bruin zijn? Je weet wel, de kleur van de achterlichtjes?

Volgens Eliyahu glijen de besneden piemels veiliger naar binnen dan die met een genotsrandje.

• Danielle

:D je bent zo'n schatje. Geef me een lekkere dikke knuffel. Mwouahhh. Het is weekend, na 7 nachten werken ben ik weer ff vrij. Tijd om te feesten. :P

• Danielle

Het is wel een stuk hygiënischer. Niet die roze keppeltjes, maar de besnijdenis dan he :D