Kijk eens bij het nieuws vlak boven het forum op de theologie startpagina over een roze kerkdienst.
Drie items daarover.
Moet het buitengewoon zijn om een kerk nog vol te krijgen?
Wat is jullie mening en/of ervaring?
theo
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMaar zo'n Gay Pride werkt wel therapeutisch. Mijn overbuurjongen diens neef en daar weer een vriend van is ook naar de Gay Pride gegaan. Hij ging er heen als een trotse homoseksueel. Hij kwam terug als een bekeerde hetero.
- Hoe dat zo, vroeg ik aan die vriend van die neef van die overbuurjongen.
- Wat denk je, zei die tegen mij, de Gay Pride werd afgesloten door Willeke Alberti … toen begreep ik dat homoseksualieit niet deugde … Willeke Alberti … dan liever gewoon dood.
Ja, daar zouden we wat aan moeten doen, aan Willeke Alberti. Zouden de voorgangers niet kunnen bidden: “Verlos ons van den Boze, bevrijd ons van Willeke Alberti”?
En lieve Theo, wil jij in je aanstaande preek aan God vragen of hij Nederland wil verlossen van het Nederlandse lied en van alle Gordonnen, Paulen de Leeuw en soortgelijk homoseksueel plebejisch addergebroed en schorpioenenkroost. Alsjeblieft, doe dat namens je zwakkere ongelovige prikvriend. Als God van de zwakkeren houdt, dan moet jij zeker van je zwakke prikbordvriend houden.
nieuws -prikbord
Liesen komt in Waalwijk wonen (Brabants Dagblad)
Roze kerkdienst trekt veel mensen (RTV Noord-Holland)
Kerk afgeladen bij roze kerkdienst (AT5)
Roze kerkdienst in Amsterdam succesvol (Het Parool)Roze kerkdienst Amsterdam succesvol einde Gay Pride (AD)Boeken en foto's laten taxeren (Witte Weekblad)Nieuws gratis per e-mail?
meer Nieuws
Forum
Forum theologie.startpagina.nl (tip)
Ook ik houd het met de zwakkeren mar niet met psudozwakkeren en zichzelftotslachtofferverheffende lieden.
Maar ik heb wel een antwoord op je vraag:
—————————————————————
Citaat:
Ja, daar zouden we wat aan moeten doen, aan Willeke Alberti. Zouden de voorgangers niet kunnen bidden: “Verlos ons van den Boze, bevrijd ons van Willeke Alberti”?
En lieve Theo, wil jij in je aanstaande preek aan God vragen of hij Nederland wil verlossen van het Nederlandse lied en van alle Gordonnen, Paulen de Leeuw en soortgelijk homoseksueel plebejisch addergebroed en schorpioenenkroost. Alsjeblieft, doe dat namens je zwakkere ongelovige prikvriend. Als God van de zwakkeren houdt, dan moet jij zeker van je zwakke prikbordvriend houden.
Einde citaat.
————————————————————————–
Daar heeft God al iets aan gedaan hoor, God heeft ons mensen de de kracht gegeven om met onze vingers op de uitgevonden afstandsbediening van je tv te gebruiken zodat je het niet hoeft te zien.
Bovendien heeft God ons de vrijheid gegeven om NIET naar shows van bovenstaande lieden te moeten gaan cq hun op ceedee geplaatste liedjes te moeten kopen.
theo Schreef:
——————————————————-
> Kijk eens bij het nieuws vlak boven het forum op
> de theologie startpagina over een roze
> kerkdienst.
>
> Drie items daarover.
>
> Moet het buitengewoon zijn om een kerk nog vol te
> krijgen?
> Dat heb je ook met carnaval , een carnavaldienst . Laatst een kermisdienst, blijkbaar trek dat weer mensen aan. En net wat je zegt moet dat zo om een kerk vol te krijgen .
> Wat is jullie mening en/of ervaring?
> Ik ben wel eens naar een carnavaldienst geweest .Vrolijke muziek , en mensen staan mee te dijnen op de muziek . Mijn mening . Misschien ben ik daar ouderwets in 8-) Maar ik houd er niet van.Geef mij het bidden maar in all rust.
> theo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?