Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vraag me af............

• Douce.

..waarom de topics van 12 augustus (alsook reacties) “geveegd” zijn???

Douce

• Frederik D

Nou ja, wellicht is de boel ontbreed en zijn met de ontbreding topics gesneuveld die wel zinnig zijn.

• LeSage

zo erg was die ruzie over een stijlfiguur nou toch ook weer niet……:)

• Douce.

Stijlfiguur? Je bedoelt (ik heb het vervolg van de topic niet gezien vanmorgen) vermoedelijk het “wij” gebeuren?

Ik denk toch dat Frederik D. gelijk heeft, dat de versmalling door verbreding is toegenomen….;)

Douce

• Gonnie

:D

• LeSage

Hoe dan ook - het is een stijlfiguur en ook als stijlfiguur bedoeld.

Jammer is wel dat door de onduidelijkheid daarover niet meer inhoudelijk op het onderwerp in is gegaan, wat toch best interessant is.

Enfin.

Ik begin er een nieuwe draad over - hopelijk gaat het dan wel over de inhoud.

• Douce.

Stijlfiguren laten soms de inhoud wankelen.

Gewoon zeggen wat je er “zelf” van vindt, is in vele gevallen beter. D.w.z. volgens mij.

Raadseltjes en rekensommetjes opgeven aan een groep(je) mensen, doen water kinderlijk aan, als je zelf een mening hebt.

De reacties zijn dan navenant.

Douce

• Frederik D

:) Doet me denken aan een bepaald prikbord. Versmalling door verbreding … Mooie vondst, Douce. Maar laten we toch een beetje blij zijn dat de boel wordt ontbreed, al is het helaas te rigoreus maar we kunnen onze theologische verhaaltjes opnieuw plaatsen, al kost het enige moeite maar we moeten iets voor de goede zaak over hebben, al is al te goed buurmans gek maar … etcetera.

• Douce.

Dankjewel! Mij ook eigenlijk, achteraf;) FvT kan ook trots op me zijn, maar wellicht ook een betere vondst hebben?

Hij is een virtuoos.

Ja, verder heb je gelijk, het is beter om je niet te laten ontmoedigen en misschien is een eigen bijdrage opslaan de optie, om dan later, mocht alles verwijderd zijn, opnieuw te plaatsen.

Het is echter wel jammer, dat volwassenheid c.q. nuchterheid (..) niet iedereen gegeven is.

Douce