Goede morgen enige bekenden,
Ben ik even afwezig en kom terug. Is het bijbelprikbord uit de lucht.
Kan iemand mij misschien vertellen waarom en of het bijbelprikbord weer terugkomt ?
Alvast bedankt.
Met een groet,
Michiel…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsKan iemand mij misschien vertellen waarom en of het bijbelprikbord weer terugkomt ?
Dat is de vraag nog maar óf het terugkomt . was wat rottigheid daar maar in september zijn alle webmasters weer terug van vakantie.Waneer het misschien dan opengaat is de vraag ,kan ook eind september zijn. we blijven hopen .
M.v.g.Lotje
Een christenextremist dreigde niet alleen voortdurend met hel en verdoemenis maar ook met rechtszaken en bestookte de webmasters voortdurend met chanterende mails. Zijn naam is bij ingewijden bekend en hoeft hier niet vermeld te worden. Op dit “nieuwe” bord proberen anderen dit prikbord te verzieken en te vernielen. Het beste is om die verziekers, die al zeer veel op hun geweten hebben, te negeren. De meesten echter doen hun best om dit prikbord plezierig te houden.
Helaas moet ik je bekennen er al met al veel moeite mee te hebben dat er hier zo'n akelige sfeer heerst.
Als jij dat gevoel niet hebt, het zij zo. Maar ik heb nauwelijks fiducie dat dit bord iets bijdraagt.
Uiteraard ga ik van mezelf uit, zoals iedereen. 't Is tig keer bah.
Een gedegen, objectieve en faire moderatie zou een zegen zijn, hier en op ieder ander prikbord.
Tot dusver heb ik deze zegenen niet kunnen tellen en kwam niet verder dan 1.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?