Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie is de echte Jezus

• ¥ Lotje ­­¥

tja . heel soms maar heel soms ben ik ook met je eens . sommige spotten heel veel over het geloof . . vraag me soms wel eens af waarom zitten ze over het geloof te ouwehoeren dan , om andere maar de grond in te sturen die wel geloven .

• CU

Dus meneer pastoor heeft afgedaanbij je?

• Sietse 45

breed Schreef:

——————————————————-

> Eigenlyk bedoel je dat 't etterbakken zijn.

> Ben ik met je eens

Dit is dan een Theologie's antwoord.

• ¥ Lotje ­­¥

allang . heb ik wel eens wat van geschreven op bijbel .

• Boris

Geknipt en geplakt bedoel je >:D<

• theo

Boris Schreef:

——————————————————-

> Geknipt en geplakt bedoel je >:D<

Jah precies, hetgeen waar jy mee bezig bent boris;)

• theo

Eigenlijk meer letterlijk kees;)

Sytse Kees Schreef:

——————————————————-

> breed Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Eigenlyk bedoel je dat 't etterbakken zijn.

> > Ben ik met je eens

>

> Dit is dan een Theologie's antwoord.

• ¥ Lotje ­­¥

nee boris dat ging over de pastoor wat ik meegemaakt had . En nadien is het af . ik ga ook niet naar de kerk . alleen als ik er behoefte aan heb . en een pastoor heb ik niet nodig , bidden kan ik zelf wel . En plakken . Dat deed ik ook en JIJ ook Boris . Maar hou dan je mond naar een ander toe van - je plakt- als je het zelf ook doet . want jij doe ook niks anders dan plakken . zoals Sytse kees ook . en jullie riepen zo hard naar een ander . doe het dan zelf ook niet of hou je mond naar een ander toe . . En kan je onderhand normaal gaan doen inplaats van die steken geven. ?

• Boris

Ga maar lekker kwebbelen op je geheime forum X(

• Frederik D

Jij “vergat” aan de lopende band je bron. Blijkbaar moet je eens vaker naar de kerk gaan en horen dat je niet mag stelen.