Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stiefkind van God,

• Gonnie

Ja, nu jij dat zo schrijft zo was hij ook, er was ook nooit iets opdringerig bij hem aan.

• M*j*r**

Vind ik ook.

Gr. Majorie

• Gonnie

Theo schrijft o.a.:Zou je dat graag willen dan? Ik bedoel, bekruipt je een gevoel van jaloezie ( in positieve zin) dat jij dat gevoel niet hebt?

Wel heb ik vaak dat ik denk zij hebben iets wat ik niet heb, en dan moet ik altijd denken aan David van het bijbelbord over dat hij het vergelijkt met kleurenblind,Ongelovigen hebben dat nu eenmaal niet dat zij kunnen geloven zo als mensen die kleurenblind zijn geen kleuren kunnen zien.

• Gonnie

Ik vind dat een lieve reactie van je Steven, dank je.:)

• Gonnie

Lieve Majorie dank je voor jouw bemoedigde schrijven, je hebt geen idee hoe goed dat dat mij doet.

Liefs Gonnie.:)

• theo

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Theo schrijft o.a.:Zou je dat graag willen dan? Ik

> bedoel, bekruipt je een gevoel van jaloezie ( in

> positieve zin) dat jij dat gevoel niet hebt?

>

> Wel heb ik vaak dat ik denk zij hebben iets wat ik

> niet heb, en dan moet ik altijd denken aan David

> van het bijbelbord over dat hij het vergelijkt met

> kleurenblind,Ongelovigen hebben dat nu eenmaal

> niet dat zij kunnen geloven zo als mensen die

> kleurenblind zijn geen kleuren kunnen zien.

Maar zou je dat “”iets“” graag willen hebben dan?

Mis je de kleur als kleurenblinde??

Met dan de onverbiddelijke vraag: WAT mis je dan denk je gezien de veelheid aan visies binnen het geloof en de veelheid aan gevoelens van gelovigen.

• M*j*r**

Graag gedaan hoor lieverd :)

Gr. Majorie

• Gonnie

Theo:

Maar zou je dat “”iets“” graag willen hebben dan?

Mis je de kleur als kleurenblinde??

Met dan de onverbiddelijke vraag: WAT mis je dan denk je gezien de veelheid aan visies binnen het geloof en de veelheid aan gevoelens van gelovigen.

Gonnie:

Ik weet niet of ik wel wat mis wat het geloof aangaat, er zijn maar weinig christenen die echt bezield zijn vind ik, maar als christenen zij zo oprecht over hun geloof hebben, dan ben ik wel heel stil van binnen.

Lieve Theo, hierbij laat ik het.:)

• theo

Is goed Gonnie.