Of is is er nietS na ons oversteken?.
Zyn we dan dood?.., of is er ietS wat ons mensen tot de oorsprong gebracht heeft.
? Wy mensen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAlles, echt alles.
Nou ja, behalve Nederland want dat deden de Hollanders en ik vraag me af ( hoewel ik denk dat God werkelijk bijna alles kan) breed kan hebben geschapen.
Ik denk dat breed een Alien is en al honderden jaren stiekum op de kleuterschool (noodgedwongen want hij komt geen stap verder) zit achter een zessterren galactische computer ***BXPH skdajk%$*%$%*%^(^%*** waar hij verwoede pogingen doet om mensen te imiteren wat gezien zijn berichten jammerlijk mislukt.
theo
Waartoe zijn wij op aarde?
Wat is het belangrijkste doel van de mens?
Waarom zijn wij op deze wereld? En waarom ter wereld zijn wij hier? Wat doen wij hier eigenlijk? Welk nut hebben wij? Niemand weet het juiste antwoord, of wel soms? Misschien vraagt u zich ook wel eens af waartoe wij op aarde zijn. Zijn wij hier wel nodig? En wat als deze wereld eindigt? Waarom zijn er andere planeten? Wat is de betekenis van het leven? Wat gebeurt er na de dood?
Wat hebben al deze vragen voor zin?
Deze vragen hebben de filosofie al honderden en honderden jaren bezig gehouden. Zij hebben een overvloed aan antwoorden opgeleverd, variërend van "Wij zijn op aarde om God te dienen en daardoor hier en hiernamaals gelukkig te zijn" tot “Ons doel is om te creëren en te produceren” tot “Er is helemaal geen doel.” Kan het antwoord wellicht zo simpel zijn als “Om lief te hebben”? Plato schijnt dit te denken: “Ons doel is om te leren in de waanzin van de liefde.”
Wat is uw antwoord?
U wordt uitgenodigd om anoniem uw eigen 1 miljoen pixels antwoord bij te dragen aan de website whyareweonearth. Elk persoonlijke antwoord kan voor iemand anders weer zinvol zijn. Openbaar om het even wat - zolang het uw antwoord is op deze vragen en u de wens hebt om dit openbaar te maken. Bedenk dat het publiceren van uw antwoord, of het lezen van andermans bijdrage, enig verschil maakt in uw leven.
Bron: waar toe zijn wij op aarde
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?