BOAZ Schreef:
——————————————————-
> Er schijnt een megabotsing plaats te vinden in de
> ruimte.
Job 9:7-8
De zon houdt op te schijnen als hij het beveelt, en hij sluit de sterren weg, verzegeld.
Hij spant het hemelgewelf, hij alleen,
en wandelt op de hoog oprijzende zee.
>
> http://www.nu.nl/wetenschap/2340619/opzienbarende
> -megabotsing-in-heelal.html
>
> Ja ja, nogwel op een afstand van 240000 biljoen
> kilometer::o
.Jeremia 31,37
Dit zegt de HEER: Zoals de hoogte van de hemel niet gemeten wordt, de diepte van het fundament der aarde niet gepeild, zo verwerp ik niet het nageslacht van Israël om alles wat het heeft misdaan – spreekt de HEER.
Romeinen 8:39
hoogte noch diepte, of wat er ook maar in de schepping is, ons zal kunnen scheiden van de liefde van God, die hij ons gegeven heeft in Christus Jezus, onze Heer.
Efeziërs 3:14-19
Daarom buig ik mijn knieën voor de Vader, die de vader is van elke gemeenschap in de hemelsferen en op aarde. Moge hij vanuit zijn rijke luister uw innerlijke wezen kracht en sterkte schenken door zijn Geest, zodat door uw geloof Christus kan gaan wonen in uw hart, en u geworteld en gegrondvest blijft in de liefde. Dan zult u met alle heiligen de lengte en de breedte, de hoogte en de diepte kunnen begrijpen, ja de liefde van Christus kennen die alle kennis te boven gaat, opdat u zult volstromen met Gods volkomenheid.
>
> Nou schrijft het artikel dat een theorie
> “waarneembaar” is via een radiotelescoop.
> http://nl.wikipedia.org/wiki/Radiotelescoop
Rom 1:20
Zijn onzichtbare eigenschappen zijn vanaf de schepping van de wereld zichtbaar in zijn werken, zijn eeuwige kracht en goddelijkheid zijn voor het verstand waarneembaar.
>
> Nou staat er een leuke suggestieve foto bij,
> radiogolven die te fotograferen zijn:S
>
> Weer een vorm van computer animatie.
>
> Alles om ons heen bestaat uit atomen.
>
> Wie kan mij een foto laten zien van een atoom? en
> nog niet eens op een afstand van 24000 biljoen
> kilometer.
>
> Dat moet toch een makkie zijn voor een overtuigde
> evolutionist.
>
> Boaz.
Heb 4:13
Niets van wat geschapen is blijft voor hem verborgen, alles is onverhuld en volkomen zichtbaar voor de ogen van hem aan wie wij rekenschap moeten afleggen.