Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dan maar hier verder?

• CU

Op het bijbelprikbord worden een aantal van mijn berichten niet geplaatst.

Zo schreef ik een reaktie op een bericht van Florin dat hij Nederland maar een brrr landje vindt. Nee, dan Roemenië waar hij vandaan komt, dat is een brrr landje. Het zijn immers een aantal Roemenen die ons als hulpgevers komen bestelen.

Net zoals de Israëlieten de Egyptenaren van hun goud beroofden nadat ze 440 jaar daar te eten hadden gehad.

Ik kom er voorlopig niet meer.

• Florin

CU Schreef:

——————————————————-

> Op het bijbelprikbord worden een aantal van mijn

> berichten niet geplaatst.

Van mijn kant hebben ze een paar berichten ook niet geplaatst, namelijk dat de Bijbelprikbord zo is geworden met dank aan Theose vriendjes Frederik, Boris en Flynn Ter Dunn en ik zult mij daar niet meer zien prikken totdat ik weer normaal kan schrijven.

> Ik kom er voorlopig niet meer.

Ik ook niet.

Florin

• Florin

Ik kom op mijn woorden terug.

Ik blijf lekker daar prikken, al gaat wat langzamer allemaal, maar zo zijn we wel af van de gescheld van Boris, Flynnie en Frederik en van Breed zijn voorgoed af.

Aan hun proxy's hebben ze lekker niks meer aan :D.

Florin

• Boris

En terecht dat jouw bericht niet geplaatst is. Iedereen weet wie de echte prikbord criminelen zijn. (dick en breed)

Alleen een paar geflipte godsdienstwaanzinnigen als boaz, samuel en jij met een enorm bord voor hun kop slaan de plank volledig mis.

• Boris

Ordinaire relschopper.

• Florin

Boris Schreef:

——————————————————-

> Ordinaire relschopper.

Stress niet zo joh, erg he dat je op de bijbelprikbord niet meer je gang kan gaan he :D ?

Florin

• Boris

Florin Schreef:

——————————————————-

> Boris Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Ordinaire relschopper.

>

> Stress niet zo joh, erg he dat je op de

> bijbelprikbord niet meer je gang kan gaan he :D ?

>

> Florin

http://theologie.startpagina.nl/prikbord/13645614/13646299/re-dan-maar-hier-verder#msg-13646299

Van mij zijn sinds de voormoderatie nog geen berichten geweigerd, van jou wel.

• Frederik D

Helaas moet ik jou gelijk geven. Ik vond het nogal stuitend maar vooral onnozel en slecht dat enkele christenen hulp zochten bij de echte internetcriminelen. Jezus zei: Vader, vergeef hen want ze weten niet wat ze doen. Maar zouden die christenen echt niet weten wat ze doen? Eén van hen, nou ja, zelfs een paar, is er niet vies van om een beetje privacyschennis te plegen, daarbij steunend op de privacyschennis van de internetcriminelen. Dit is mijn visie. Ik ga er niet over debatteren.

• Frederik D

Frederik scheldt zelden en als hij scheldt, dan scheldt hij slechts terug, zij het wel met voltreffers.

• Sietse 45

Dacht je dat Bijbel draaid weer normaal hoor>:D<

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.