: “God kan je van AIDS genezen zonder medicijnen”
Nov 29th, 2011 by Mirik
Het is weer te monsterlijk voor woorden. Videobewijs dat compleet onkundige religieuze fanatici mensen vertellen dat ze kunnen genezen van AIDS zonder medicijnen. Ik ben even kotsen van deze gelovigen.
“God kan je van AIDS genezen zonder medicijnen” Oja? Waarom is zoiets dan absoluut nog nooit gebeurd in de geschiedenis van de mensheid en zijn er al zes mensen met AIDS die je dit advies hebt gegeven gestorven?
Ik vermoed, als ik even speculatief mag zijn, dat er mogelijk een alternatief non-religieus, maar wel dogmatisch ideologische (ik zie die als ruwweg eender met religie als het op immoraliteit aankomt), motivatie achter deze “kerk” zit. Als je de video bekijkt, dan zie je dat het gaat om Afrikaanse gelovigen met AIDS die door blanke vrouwen geadviseerd worden om te stoppen met het nemen van medicatie omdat god hen kan helen. Nu is het niet héél ver gegrepen om je af te vragen of het motief van deze vrouwen niet simpelweg racistisch of opportunistisch financieel is (of beide). Het uitmoorden van goedgelovige zwarten en mogelijk een flink zakcentjes verdienen? Zou niet de eerste keer zijn. Zie ook die liegende, grijnzende, zelfingenomen koppen direct in de ontkenning schieten nadat ze publiekelijk geconfronteerd worden met de feiten. Daar veroordelen ze zichzelf op de camera. Vuile huichelaars.
Vergeef mijn toon, ik spreek uit pure woede.
http://www.godvoordommen.nl/2011/11/29/britse-reli-groep-god-kan-je-van-aids-genezen-zonder-medicijnen/