Jij ook een gezonde nachtrust toegewenst.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOat Moarn.
—————————-
Oat Moarn
2007 - 10.18
Ik ben een groot fan van Piet Paulusma. Alles van hem wil ik zien. Van Piet the weather report, Piet the movie, Piet the musical tot Piet’s revival (wederopstanding) en Piet’s Ascension (hemelvaart).
Zelfs het feit dat zijn outfit afkomstig is uit een zak met tien jaar oude kleren, welke op weg naar Roemenie van de vrachtwagen is gevallen en waarvan Piet dacht; pik in het is winter en het kan zo maar omslaan. Een extra rafelige trui van Zeeman voor een frisse dag kan geen kwaad.
Maakt mij niet uit. Ik vind het zelfs vertederend om te zien.
Na zijn opmerking: ‘morgen weinig regen maar wel lang’ kan hij bij mij niet meer stuk. Hij is onbetwist de weerman van Nederland. Is toch geweldig? Een kwartier lullen over van alles behalve het weer om daarna binnen één minuut de weersverwachting af te raffelen.
En dan komt een ander weermannetje hem even van de troon stoten. Ene Peter Timofeest.
En dan nu de weersverwachting door Peter Timofeest, hoor je dan.
Niks weersverwachting! Die man lult alleen maar over het weer dat geweest is!
En dan die foto’s erbij van amateur fotografen. Regenbogen en wolkenvelden. Dat soort zaken.
Laatst had het de hele dag geregend en toonde hij een foto waarop een paar mensen te zien waren die een paraplu droegen. In drie verschillende kleuren.
Ze kropen in vlinderslag tot hun knieën in het water en het enige dat Timofeest wist te melden, was dat het er wel kleurrijk uitzag zo(??)
Ik bedoel, dan lul je toch niet meer?? Die mensen verzopen bijna en dreigden door de storm ook nog hun paraplu kwijt te raken. En dan komt ene Timofeest met ‘een kleurrijk tafereel’ op de proppen.
Daarna een foto van een ondergelopen weiland met een kudde schapen. Timofeest weer:’Nou , zo erg was het vandaag allemaal niet hoor. Viel allemaal best mee. Kijkt u zelf maar op deze foto van Jan Eng uit Pupjesfliereradeel. Ziet u die schaapjes dartelen in de wei?’
Dartelen???? Die schapen zwommen voor hun leven! Er lag er zelfs één met de poten omhoog en de kop onder water! Van welke planeet komt die randdebiel!
Nee, geef mij Piet Paulusma maar. Terwijl Timofeest in de warme studio staat te klooien met een diavoorstelling over het weer, staat Paulusma bij windkracht 12 op de afsluitdijk. te vertellen dat Koos Krent van de gamma naast hem staat om te komen vertellen dat postduiven ook heel goed uit de voeten kunnen bij wind tegen.
Oké, Piet raakt een beetje in paniek als hij ziet dat Koos niet meer naast hem staat en zijn hoofd lijkt door de orkaan op een mislukte bietenoogst, maar hij staat er tenminste.Life! En met een trui van Zeeman en schoenen van Piet Kerkhof. Oat Moarn.
I love it
Auteur: jager
————————-
http://www.drogekeel.nl/?p=76
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?