Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een moeilijke vraag?

  • Frederik D

    Hoeveel hoeken heeft 1, zegge en schrijve één, driehoek?

    Onder de inzenders met het enige juiste antwoord wordt een trilogie in één band verloot waarbij een krankzinnige kansberekening wordt toegepast.

  • Frederik D

    Nog steeds geen antwoord.

    Hoeveel poten heeft één driepotig tafeltje?

  • keessie

    Wat is hier de prijs?

  • keessie

    3 punten

  • samuel

    Ligt er aan wat voor een driehoek, bv een geo-driehoek heeft drie hoeken, maar een getekende of een open driehoek heeft er 6, drie van buiten en drie van binnen!

  • Frederik D

    Een trilogie in één band.

  • Frederik D

    Dus één driehoek heeft drie hoeken?

  • Frederik D

    Twaalf hoeken zelfs.

    Maar ik bedoel een ideale driehoek.

    Maar hoeveel poten heeft één driepotig tafeltje?

    Gisteren kocht ik één driedelig costuum. Dus uit hoeveel delen bestond dat ene driedelig costuum?

    Eliyahu maakt voortdurend wat in de filosofie een categoriefout heet. Oftewel een niveaufout.

    Op het niveau van geometrische vormen is een driehoek één driehoek. Maar op het niveau van de delen bestaat een driehoek uit drie hoeken (en ook uit drie zijdes).

    En jawel, het WTG is puur polytheïstisch.

  • LeSage

    juist.

  • samuel

    Frederik D Schreef:

    ——————————————————-

    > Twaalf hoeken zelfs.

    >

    > Maar ik bedoel een ideale driehoek.

    >

    > Maar hoeveel poten heeft één driepotig tafeltje?

    Drie tafelpoten, en een tafelblad natuurlijk!

    Ik heb meer met een touw, dat uit drie strengen bestaat maar toch één touw is!

    >

    >

    > Gisteren kocht ik één driedelig costuum. Dus uit

    > hoeveel delen bestond dat ene driedelig costuum?

    Als het een driedelig “kostuum” is uit drie delen!

    >

    > Eliyahu maakt voortdurend wat in de filosofie een

    > categoriefout heet. Oftewel een niveaufout.

    Eli, heeft een geloofsovertuiging, net zo als jij en ik, en vandaar uit redeneert hij net als jij en ik! Het niveau is bepalend aangaande de reacties en op welke manier deze gegeven worden, met enig respect of totaal niet, is mijn bescheiden mening.

    >

    > Op het niveau van geometrische vormen is een

    > driehoek één driehoek. Maar op het niveau van de

    > delen bestaat een driehoek uit drie hoeken (en ook

    > uit drie zijdes).

    Ja dat klopt, en één oppervlak!

    >

    > En jawel, het WTG is puur polytheïstisch.

    Ja getuige hun Bijbel de NWV, Johannes 1 vers 1: NWV : “In het begin was het Woord, en het Woord was bij God, en het Woord was een god.”

    Interessant gegeven bij de vertaling “het Woord was een god” in Johannes 1:1 in de NWV, is dat het Wachttoren Genootschap hiervoor gebruik heeft gemaakt van de vertaling van de spiritist Johannes Greber, hoewel men volledig op de hoogte was van zijn banden met het spiritisme.

    Het Woord was een god, god zonder hoofdletter, maar desalniettemin een god, dus volgens het WTG Hebben we één God, met een ondergod, dus twee goden, ze spreken zichzelf tegen, want het strijdmiddel wat altijd gebruikt wordt is deze tekst: Jesaja 43:10 Gij zijt, luidt het woord des HEREN, mijn getuigen, en mijn knecht, die Ik verkoren heb, opdat gij het weet en in Mij gelooft en inziet, dat Ik dezelfde ben; vóór Mij is er geen God geformeerd en na Mij zal er geen zijn.

    Maar Als het Woord Jezus, dus een ondergod is, en zij stellen dat Jezus geschapen is, dan zie je dus ook dat hun leer op zijn minst gezegd zo krom is als een hoepel.