Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jezus in zijn graf

  • theo

    keessie Schreef:

    ——————————————————-

    > Theo, je haakt nu al af omtrent mij vraag over de

    > zondvloed.

    > Oke keessie zal het nogmaals proberen, heeft de

    > zondvloed plaats gevonden volgens jouw waarheden?

    Nee hoor, keessie moet de belofte doen om niet af te haken en niet alleen oneliners te plaatsen.

    Het verleden heeft me geleerd dat ik deze belofte bij je af moet dwingen.

    Niet een vrijblijvend: keessie zal het wel proberen.

  • Boris

    (:P)

  • Sfred+

    Lafaard.

  • Boris

    :)o

  • keessie

    Oke Theo mijn inziens ontkent jouw waarheid DE zondvloed zoals beschreven staat in de Schrift of zit ik er naast?

    Ik stel toch een relatief simpele vraag.

  • Sfred+

    In je mand hup boris, hup:) http://senioren.startpagina.nl/prikbord/15346371/15346414/re-zalig-paasfeest!#msg-15346414

    breed

  • Boris

    B)-

  • theo

    Ik stel ook een vraag, niet relatief simpel, gewoon een simpele vraag.

    Die vraag wil je blijkbaar niet eerst beantwoorden en toch wil ik die belofte van je in het licht van het verleden, je instelling van NIET willen debateren.

    Nog één keer voor de tigste keer: je belooft dat je niet afhaakt en geen oneliners plaatst.

    Als je nu weer om mijn vraag heendraait dan reageer ik daar niet weer op.

    Hoezeer je het ook om tracht te draaien dat IK niet zou willen antwoorden.

  • keessie

    Jammer Theo dat je niet kunt/wil antwoorden op zo'n simpele vraag, ik ga Ellen wel ff vragen of zij hem wil stellen.

  • keessie

    Je hebt vanmiddag toch niets te doen Theo dan kun je onderstaande link bestuderen, hierin bevestigt men mijn gedachte dat ten tijde van de zondvloed de bergen minder hoog waren.

    http://www.scheppingofevolutie.nl/index.php?url=art_zondvloed_water_bron.htm