Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voorstel

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik ben vast een beetje autistisch want ik ben een

> beetje verknocht aan “”dit model“”.

>

> Al die andere sites zijn minder overzichtelijk en

> volgens mij heb jij eerder pogingen gedaan,

> evenals Carl en “”ze lopen niet“” (denk ik).

>

> theo

Beste Theo, het is geen verandering maar een hulpmiddel. Zo'n onderwerp over alverzoening bijvoorbeeld zou echt uitgediept kunnen worden zonder alle emoties die er normaal bij de prik aan te pas komen. Argumenten hebben geen emoties.

Ook een idee is om artikelen te plaatsen of een soort van dagboek bij te houden. Hoe bereid jij je voor op een preek bijvoorbeeld? Hoe betrek je God en het geloof en Bijbel daarbij? Hoe betrekt God jou en waarbij? etc etc. Zaken die op een prikbord niet ter sprake komen of verzanden. Zie je er niks positiefs in? Mvg,

• perihelium

samuel Schreef:

——————————————————-

> Hoi Steven;

>

> Ik neem je uitnodiging aan, en zal je zeker helpen

> en ondersteunen met de tijd die ik daarvoor tot

> mijn beschikking heb.

> Het nut zie ik er zeker van in, er is behoefte

> voor en dat kun je hiermee goed aan voldoen.

Top!!

Kan je me een mailtje sturen: stevar69 @ gmail.com (ook anderen die dit een goed initiatief vinden kunnen een mailtje sturen). of via de site: http://www.bijbelsgeloof.nl/info.html

Groet en Zegen!

• Douce.

Er is meerdere keren gebleken dat een klein select gezelschap niet werkt op fora.

Zeker niet als er geen kritische punten/vragen aangekaart mogen worden, prikkers geen ruimte krijgen ervaringen te melden/delen en de moderatie te subjectief is.

Douce

• theo

En waarom zou er op jouw forum niet op de mens gespeeld worden?

Wat zou iemand weerhouden om op jouw forum geen beledigingen te uiten over “”mijn alverzoening en preken“” terwijl die iemand dat wel op het prikbord doet?

• samuel

Omdat het niet op de persoon wordt gespeeld maar op zijn boodschap.

• theo

samuel Schreef:

——————————————————-

> Omdat het niet op de persoon wordt gespeeld maar

> op zijn boodschap.

Ik begrijp niet waarom dat wel op het forum van steven zou kunnen terwijl is bewezen dat het niet kan op de prikborden.

theo

• samuel

Vaak is het een reactie naar een persoonlijke reactie en daar weer een reactie op enz. enz. en daarbij al dan niet gevoed door mede prikkers toch.

Hier is een kans om te laten zien dat het anders kan.

• theo

Ik heb even gekeken en ik heb gezien dat ik je dan mijn email adres moet geven en dat lijkt me niet zo verstandig gezien je uitlatingen in het nabije verleden aan mijn adres.

theo

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> samuel Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Omdat het niet op de persoon wordt gespeeld

> maar

> > op zijn boodschap.

>

>

> Ik begrijp niet waarom dat wel op het forum van

> steven zou kunnen terwijl is bewezen dat het niet

> kan op de prikborden.

>

> theo

Voel je je al aangevallen voordat je een zaak hebt gemaakt? Je noemt het al een forum maar dat is geen doel in zich. Hoe kom je bijvoorbeeld bij de uitspraak dat het vagevuur een traditie is? Welke argumenten heb je daarvoor of zeg je maar wat? Hoe zit dat met alverzoening? Hoe dacht Jezus en Zijn volgelingen daarover en is dat wat het evangelie vertegenwoordigt? Die zaken komen op de prikbord kippehokken niet aan de orde.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik heb even gekeken en ik heb gezien dat ik je dan

> mijn email adres moet geven en dat lijkt me niet

> zo verstandig gezien je uitlatingen in het nabije

> verleden aan mijn adres.

>

> theo

Welke uitspraak? Jammer dat je het om jezelf laat gaan. Ik doe net een uitsprak over de prikborden als kippehokken en dan doe je deze kipachtige uitspraak? (kip is chicken in het engels en dat betekent; schijtluis/bangerik)