Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie wordt er gestraft?

• Sietse 45

Toch vreemd dat je in zo 'n afgod blijft geloven,

dat zo'n iemand alles bestuurd B)-

• Marjorie

Precies! Je slaat de spijker op de kop!

• Sietse 45

Hij raakte alleen een beetje uit balans die spijker B)-

• ¥ Lotje ­­¥

maar hoe vind je het zelf om je mening te onderbouwen??

• Sietse 45

Daar kan ik heel kort in zijn, geloof niet in die Bijbel mocht er zoiets bestaan dan is het een wrede God

en geen liefdevolle zoals het vaak van kansel werdt gepredikt en dat gaf mij een naar en misselijk gevoel.

Kon mij er niet meer mee verenigen en heb er afscheid van genomen.

• ¥ Lotje ­­¥

Dan kan jeje afvragen is de bijbel wel waar? Door mensen handen geschreven ver nadien toch??

Maar wat nu als er toch een God bestaat ?die de wereld kan regeren ?Je kan dan wel afscheid nemen maar wat als God toch bestaat?

• Sietse 45

Die discussies lopen uit op niks wordt een welles nietes discussie en een oeverloos geouwehoer

is te vaak gevoerd:D

• ¥ Lotje ­­¥

Tja ……… jij begint met de topic : wie wordt er gestraft . Ik zie eigenlijk een twijfel in je . bestaat Hij of niet .zo komt het over.

• Sietse 45

Voor alle duidelijkheid dan, in mijn ogen bestaat hij niet zoals het allemaal beschreven staat in dat sprookjes boek zo zie ik het.

• ¥ Lotje ­­¥

in dat boek geloof ik ook niet zo . twijfel dus . Een boek door vele mensen beschreven .

Maar geloof wel dat er een God is ,