Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De wet van de terugkerende mutaties.

• Danielle

Over oeverloos gezwam gesproken… ik zie van die Eliyahahahaha niet anders.

heb ooit eens een vrouw gekend die net zo erg was al sie Eliyanogwat. Als de wereld zou vergaan kon ik het wel vergeten. Ik mocht niet mee naar het beloofde land (tis toch wat). Die vrouw is uiteindelijk opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis….

• Frederik D

Ach, Eliyahu twijfelt aan zijn geloof. Hij probeert zijn twijfels te overschreeuwen. Uit zijn schreeuwerige overdaad spreekt, nee, schreeuwt wanhoop. Ergens beseft hij dat hij onzin poneert. Maar als hij dat toegeeft, moet hij ook toegeven dat zijn hele geloof op drijfzand is gegrond.

• Danielle

Tja, wat valt er niet aan te twijfelen. Niets wat hij zegt klopt, komt steeds met hetzelde en als je het weerlegt komt er nog meer geschreeuw uit. Lijkt mij een erg ongelukkig persoontje. Zielig hoor…

• Frederik D

Hij moet nog leren nederig te zijn.

• Danielle

Staat dat niet ergens in de bijbel?

• Frederik D

Nou? Ik weet het niet.

Wel nederig tegenover God. Maar daarbij stopt het. Nederigheid tegenover God leidt tot hoogmoed tegenover de realiteit. Des te geloviger, des te hoogmoediger. Ik weet niet of je nog iets hebt meegekregen van het bijbelprikbord. Maar dat bijbelprikbord illustreerde mijn stelling.

• CU

En weer sta je als opschepper uit het land van de meesterschaker/jood/ nobelprijswinnaars schaakmat.

Maar wat wil je ook als je in het gezelschap gemuteerde soortgenoten zit van Friedrig Weinreb en Bernard Madoff

• Danielle

Ik las daar zo nu en dan wel eens, maar ergerde mij kapot aan mensen zoals Eliyahu. Zoals hier ook overigens.

• Eliyahu

Eliyahu Schreef:

——————————————————-

> Frederik D Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Een proefje in zeer beperkte tijd, onder

> > onnatuurlijke omstandigheden en met zeer

> specifiek

> > materiaal. Kortom, een weinig zeggend proefje.

>

> Bs'd

>

> Mutation breeding is gedurende tientallen jaren na

> WO II uitgeprobeerd, er is gigantisch veel geld

> ingepompt, en de resultaten waren nul.

>

> En dat geeft ook weer aan dat mutaties geen nieuwe

> soorten kunnen voortbrengen.

Bs'd

En toen kon PS niks zinnig meer zeggen.

• Frederik D

Proefje deugde blijkbaar niet. Komt geregeld voor, hoor, slecht opgezette proefjes en/of slecht geïnterpreteerde proefjes. Voorbeelden? Parapsychologische proefjes en onderzoekjes naar alternatieve “geneeskunde”. Enne, even tussen ons, 150 jaar is wel iets anders dan 150 miljoen jaar.