Als jij liever mee wil kletsen met iemand die God ontkent en het geloof van zijn overleden vrouw belachelijk maakt moet je zelf weten. Jammer dat je on topic nooit wat te melden hebt.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsSytse Kees Schreef:
——————————————————-
> Laat 'm maar hij is het gewoon niet waard om er
> verder nog woorden aan vuil te maken.
> Hij is zo met zich zelf ingenomen dat hij meent
> zelf een god tezijn met zijn eigen sekte.
Ben ik zelfingenomen omdat jij het geloof van je overleden vrouw belachelijk maakt en ik daar wat van zeg? Als je zo'n vreemde manier van redeneren hebt kan ik wel begrijpen waarom je je Maker ontkent. Zou je de waarheid niet willen kennen of blijf je liever bij je praatjes?
Weer onder de gordel Steven. Naar SK en naar mij. Erg vuil en je snapt er geen hout van.
Moet ik op jouw “zooi” reageren en dan direct weer een mes in mijn rug krijgen, omdat mijn visie jou niet aanstaat in je oneindige hoogmoed? Dacht het niet. Als jij begint te begrijpen wat boven de gordel discussiëren is, doe ik misschien met je mee. 't Ben echter uiterst voorzichtig geworden. Jij behandelt wat anderen zeggen als drek.
Kortom, je laat hier weer je visitekaartje achter met het bewijs een notoire ruziezoeker te zijn.
Douce
LeSage Schreef:
——————————————————-
> Zoals ik al zei: Het komt me dus voor dat als een
> bijbelschrijver het over God als Vader en niet als
> Moeder heeft, er gewoon menselijke discriminatie
> in het spel is.
> De bijbelschrijver had hier net zo goed de term
> ‘moeder’ kunnen gebruiken.
Wel, ik weet niet of jij mannelijk of vrouwelijk bent, maar dat is volgens jou dus hetzelfde anders discrimineer je. Zonder geloof in de Waarheid kan je veel vreemds voorkomen (geloven)..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?