Word jij nooit moe van jezelf?
theo
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEliyahu Schreef:
> Bs'd
>
> Als je wat zinnigs te melden heb, dan zal ik er op
> in gaan, bli neder.
Eliyahu, hou nou is op met dat kinderachtige gedoe van je en ga nou is normaal discussiéren.
Hier heb je een de door mij geschreven antwoord dat de Masjiach wel degelijk verworpen kan worden, aan de hand van jouw posting :
Het is natuurlijk maar Eliyahu die beweert dat de Messias niet verworpen KAN worden.
Grappig is dat Rashi, de grootste orthodoxe/joodse commentator, in zijn commentaar op Micha 5:1 schrijft dat deGene Die uit Bethlechem zal komen de Messias is waar in Psalm 118:22 van geschreven staat dat Hij verworpen zal worden.
Jesjoea ha'Masjiach past in Mattheus 21 , Psalm 118:22 op Zich Zelf , Rashi schrijft in zijn commentaar op Micha 5:1 dat daar gesproken wordt over de Messias/de Steen uit Psalm 118 die verworpen zal worden, Florin beweert het ook en Eliyahu staat weer alleen achter zijn ongegronde uitspraken.
Florin
Rashi's commentaar op Micha 5:1 : from you shall emerge for Me : the Messiah, son of David, and so Scripture says (Ps. 118:22): “The stone the builders had rejected became a cornerstone.'
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?