Klopt. Daarom zei ik: dat niets is een on-begrip dat verwarring schept.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJammer dat je niet meer in Europa bent, dan had je op de Brusselse uitnodiging kunnen ingaan, samen met Frederik D:D
Manneke Pies heeft namelijk de grootste zeikers uitgenodigd. Kunnen de rabbi's niet nog een keer een ticket voor je betalen ?X(X( Volgens mij heeft MP iets, maar het lijkt op niets…………of kan iets ook niets zijn? Nou het Manneke, mits het water blijft stromen (d.w.z. aangesloten blijft), blijft zeiken hoor.
Heel jong leerde ik al dat schrijven de kunst van het weglaten is……dat geldt overigens ook voor tekenen. Dan pas gaat het leven…………………..
Douce
Daarin heb je weer gelijk. Maar het is vrijdagavond, muziekavond, zeker voor mij. Dus als jij een nieuwe draad opent met een theologische titel zoals “theologische muziek” (Hildegard von Bingen als openingsmuziekje), kun je daarna afwijken met iets wat in jouw ogen kunstige muziek is. Al die openingsberichten van Frederik D zijn me iets teveel. Ik open eigenlijk liever minder draden. Enne, zou Eliyahu van klezhmer (spelling?) muziek houden?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?