Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Als Jezus niet God is, verdient hij een Oscar

• Douce.

Wat heeft dat met mijn antwoord aan Gonnie te maken? Niets!

Douce

• Sietse 45

Steven Schreef:

——————————————————-

> Wat wil je zeggen beste SK? Ervan uit gaan hoe

> zaken lijken is linke soep hoor..

Voor jou misschien wel St voor mijzelf niet hoor.

• Gonnie

Weet ik wel Douce het was ook wel wat flauw van mij die reactie aan Steven, maar ik wordt ook wel wat kriegel van hen die halstarrig de evolutie blijven ontkennen en vond ik nu een mooie aanleiding om er een beetje de spot mee te drijven.

• Douce.

Natuurlijk begrijp ik je Gonnie en hoe je ongeveer in elkaar zit en dan is empathie nu juist zo fijn, want dan kan ik, terwijl ik heel anders ben, toch me inleven in jouw gevoels- en wellicht denkwereld. Terwijl dat niet wil zeggen dat ik het met je eens ben.:) noch dat ik iemand veroordeel die een ander inzicht heeft.

Douce

• Frederik D

Kan een mens zich wel in zichzelf inleven?

• Douce.

Ja natuurlijk kan dat. Dat heeft met dezelfde empathie te maken en natuurlijk met zelfreflectie, gaat hand in hand in dit onderhavige geval.

Het heeft sowieso met liefde te maken, voor de ander en ook voor jezelf. Niet gebaseerd op de liniaal van vooroordelen natuurlijk, waar de extreme gelovigen een patent op lijken te hebben.

Douce

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Kan een mens zich wel in zichzelf inleven?

Als je je kan uitleven dan is dat blijkbaar ook een mogelijkheid.

• wie gebruikt dit ip?

Ik lees de zielig en eenzaamheid aan je woorden af.

• Frederik D

En nu serieus?

• Douce.

Mijn posting van 18.08 hang verkeerd, is voor jou bestemd.

Douce