Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoezo, geen onzedelijkheid in tekenfilms voor jonge kinderen?

• Marjorie

Wat heeft Mongolie hier mee te maken??

• Douce.

Volgens mij een verwijzing naar het Syndroom van Down…….over (vunzige) boodschappen gesproken:(

Douce

• theo

BOAZ Schreef:

> Ik wel over jou, een totaal niet serieus te nemen

> atheist die denkt dat hij gelovig is.

Dat zinnetje kennen we nou wel hoor, ben je zo met je zelf ingenomen over “”je tekstuele vondst “” dat je het je verdere leven zult gaan herhalen?

> Als ik jouw zogenaamde grappigheid lees, dan vraag

> ik mij af of jij in Mongolie verwekt bent.

Dat is een stompzinnige en schofterige opmerking, zeker voor een christen.

Al de mensen die geboren zijn in Mongolie -

en al de ouders die die een “”mongooltje“” als kind hebben , ouders met vragen en grote zorgen vanwege de handicap van hun kind.

Het doorlopende gezuig van je , zeer duidelijk waarneembaar in je reacties op mij in deze draad,

Je beledigende reacties , je kinderachtige opmerkingen en de hierboven geplaatste opmerking over Mongolen leiden maar tot één conclusie: Je uit je op een manier dat je jezelf een beter christen vindt dan al die anderen maar je opmerkingen zoals hierboven omschreven tonen aan dat je een enorme huichelaar bent.

theo

• theo

Maar wel jammer dat Boaz zelf niet in de gaten heeft dat hij zelf heeft bewezen dat hij een huichelaar is.

Of zou hij dat na een gezonde nachtrust wel doorhebben ?

theo

• BOAZ

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> Boaz:

> >

> > Dan maar overgaan op demogogie of weet jij niet

> > wat dat betekendt?

> >

> > Boaz.

>

> http://nl.wikipedia.org/wiki/Demagogie

>

> Demogogie bestaat niet dus niemand weet wat dat

> betekent.

Tuurlijk is het demagogie.

Demagogie (> demagogisch; van het Grieks δημος= “volk” en αγ(ωγ)ειν = “(op)leiden”) is een manier om de luisteraar van een onwaarheid te overtuigen door een beroep te doen op het “gezond verstand” en de “logica” van een persoon.

Bedankt voor de verbetering(tu)

>

> En hou eens op over het voorhoofd van Carl, je

> maakt jezelf weer eens volkomen belachelijk.

Theo begon erover in zijn reactie van 00.32 of kan jij dat niet toegeven?

Maar wat vind jij nou zelf van subliminals die te pas en onpas gebruikt worden om de mens te beinvloeden?

Boaz.

• BOAZ

Douce Schreef:

——————————————————-

> Volgens mij een verwijzing naar het Syndroom van

> Down…….over (vunzige) boodschappen

> gesproken:(

Theo begon wartaal uit te slaan denkende dat hij weer eens leuk was.

Hij gebruikte o.a. de woorden Boeddhistische monniken toevallig de godsdienst van Mongolie.

Volgens de denkwijze van Theo was hij een Boeddhist geweest als hij in Mongolie geboren zou zijn en ga dat nou niet ontkennen.

Maar jouw verwijzing naar het syndroom van Down komt op jouw eigen rekening.

Maar ik lag wel ff in een deuk want in een flits zag ik Theo meedoen in de Jostiband met Boeddhistische klankschalen:D

Maar waarom heb jij verder geen inhoudelijk commentaar? bewust zijn en onderbewustzijn ligt toch ook in jouw vak/werk terrein?

Boaz.

>

> Douce

• Allen

Nou zeg, ja, dit kan absoluut niet, dit is echt te erg voor woorden, gelijk verbranden al die films.

Allen:)

• BOAZ

Allen Schreef:

——————————————————-

> Nou zeg, ja, dit kan absoluut niet, dit is echt te

> erg voor woorden, gelijk verbranden al die films.

Bedankt voor de normale reactie Allen.

Het is jammer dat er niet veel onderzoek naar gedaan word.

Jeugdige criminaliteit en sexuele gewelds delicten vinden steeds vaker plaats en dan schrik je van de leeftijden.

Boaz.

>

> Allen:)

• Allen

Geen dank, graag gedaan.

Je ziet wat je wilt zien, overdreven angsthazerij.

Allen:)

• Boris

(tu)