Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoezo, geen onzedelijkheid in tekenfilms voor jonge kinderen?

• BOAZ

Allen Schreef:

——————————————————-

> Geen dank, graag gedaan.

Hmmm dus jij nam mij in het ootje:S

>

> Je ziet wat je wilt zien, overdreven

> angsthazerij.

Buiten de verborgen subliminals om, die in allerlei tekenfilms en reclames verborgen zitten, mogen jouw kinderen allerlei tekenfilms kijken? Zo niet wat zijn dan jouw criteria van wat ze wel en niet mogen zien?

Boaz.

>

> Allen:)

• Boris

Naar Donald Duck mogen alle kinderen kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=1s-t5umlF6A

• Allen

BOAZ, mijn kinderen zijn al op zodanige leeftijd gekomen dat zij niet meer talen naar tekenfilms, zij kijken nu naar het ‘'echte werk’', maar dat wil zeker niet zeggen dat in mijn huis zomaar alles gezien kan worden, zeker niet, er zijn grenzen en in mijn huis bepaal ik die grenzen en niet mijn kinderen, hoe oud ze ook zijn, en, ze vinden het prima zo!

Allen:)

• Sietse 45

(tu)

• BOAZ

Ik dacht dat jouw kinderen nog klein waren.

Goed dat jij daarin leiding geeft, is er nog iets veranderd in de criteria die jij hanteert nadat jij tot geloof bent gekomen?

De kwaliteit en nivo van de kinderfilms wordt er niet beter op, steeds meer occulte elementen worden erin verwerkt.

Idemdito de Tv voor volwassenen wat zeker zijn weerslag zal hebben op de maatschappij waarin wij leven.

Boaz.