hou dan je waffel><
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forums¥ Lotje ¥ Schreef:
——————————————————-
> geestelijke tuin? mijn tuin vind ik geestelijk als
> er alles mooi bijstaat . ik spit niet dieper . ik
> geniet ervan .
Ga je nog wel eens naar de kerk en stel je je pastoor wel eens vragen? Hij kan je zo uitleggen hoe dat zit met het onkruid en het goede zaad en de geestelijke (en eeuwige) wereld. Als hij dat niet kan dan kun je altijd naar een gemeente gaan waar Jezus en de Bijbel centraal staat. Zegen!
Ik ken de Bijbel van haver via gerst en tarwe tot gort. Zo weet ik dat de Bijbel de platte aarde verkondigt. En ook weet ik dat de Bijbel tegenstrijdig (poly- en monotheïsme; universalisme en particularisme; etcetera) is. Voorts weet ik dat de Bijbel puur mensenwerk is. Maar dat alles zal jij wel niet leren. Wat jij bijgebracht krijgt, is een inleggerige interpretatie, glad strijken van de weerbarstige plooien en regelrechte leugens (zoals dat de aarde in de Bijbel helemaal niet plat is). Wat van jou gevraagd wordt, is je kritisch vermogen uit te schakelen. Ik bedank voor die eer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?