Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Laat je uitdagen en stap in Gods wereld

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Want? Je leert wel kritisch over de Bijbel te

> denken?

Ik ga niet met je praatjes mee als je niet een Bijbelstudie wil volgen. Ik heb toch niet gezegd dat je niet kritisch mag zijn? Ook heb ik nooit beweerd dat de Bijbel zomaar uit de hemel is komen vallen en heb ik nooit ontkent dat deze door mensen is geschreven. Wel zeg ik dat deze goddelijk is geïnspireerd en dat daar bewijs voor is. Dan moet je niet meteen een grote mond opzetten voordat je ook maar enige moeite hebt genomen. Dat is namelijk geen wetenschappelijke houding om van respectvol maar helemaal niet te spreken.

• Frederik D

Je pleegt nu chantage.

En zoals ik al zei: ik ken de Bijbel veel beter dan jij. Ik ben christelijk opgevoed, weet je nog wel. Er werd dagelijks thuis uit de Bijbel gelezen. Om maar iets te noemen. En ik heb lange tijd op het bijbelprikbord vertoefd waar de bijbelteksten, te pas en veel vaker te onpas, je om de oren vlogen.

Jij volgt een cursusje voor beginners. Ik ben een gevorderde.

En beste Steven, er zijn geen objectieve bewijzen dat de Bijbel door God is geïnspireerd. En subjectieve bewijzen bestaan per definitie niet.

Jij gelooft. Maar alsjeblieft, beeld je niet in dat er objectieve bewijzen zijn voor God, laat staan voor de christelijke God versie Steven anno domini september 2010.

Maar succes met je cursus. En als je flink bent, leg je naast de uitleggingen die je krijgt voorgeschoteld ook andere uitleggen. Het beste is om uitleggingen te verzamelen.

• wie gebruikt dit ip?

Boris Schreef:

——————————————————-

> En nu wegwezen naar je “geheime” Kwebbbelforum.

Hou dan je waffel.

• Boris

Nee.

• ¥ Lotje ­­¥

Boris zei nee hahahaahaha wat ben je toch een idioot . je gaf ergens aan dat iedereen mij moest omzeilen en je hap geregelt naar me ga weg zeg . .. haha.:D(:D wanneer doe je eens iets wat je meent . >:D<