Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oermoeder leefde 6000 jaar geleden

• Frederik D

Zondvloedgeologie en dergelijke pseudowetenschap zijn leuker dan het gemiddeld cabaret.

• theo

En NU te bedde.

Morgen naar de preek.

Ik zal morgen preken volgens het preekrooster over de onrechtverdaardige rentmeester naar Lucas 16.

Een moeizaam proces om de preek te maken en ik hoop dat mijn luisteraars morgen mij niet al te verwarrend vinden.

theo

• Marjorie

Dit is humor van de bovenste plank.

• Marjorie

Ik blijf nog even op…succes !

• BOAZ

Een platte aarde komt in de Bijbel niet voor.

Boaz.

• BOAZ

Maar ik ga zo ondertussen wel geloven dat jij een vierkant hoofd hebt, zoiets als een computer beeldscherm:D

Boaz.

• BOAZ

Dat kan niemand anders zijn dan Eva!

Boaz.

• Frederik D

Jij kent je eigen Bijbel niet. De aarde in de Bijbel is plat.

• Frederik D

En ik weet zeker dat in jouw hoofd zaagsel zit.

• Frederik D

Maar had Eva wel mitochondria? Een theorie is dat mitochondria overblijfselen zijn van bacteriën die zich in dierlijke cellen hebben ingedrongen. God schiep de perfecte vrouw, dus een Eva zonder indringertjes, dus zonder mitochondria.

En wat denk je, krijgt het ICR de Nobelprijs? Nou, laat me eens denken. Er zijn twee kansen. Nee en nee. Wordt het artikel in Science of Nature gepubliceerd? Nee. Maar er bestaat wel grote kans dat het ICR vanwege opzettelijke misleiding wordt vervolgd.

Laat het ICR eerst maar de eigen Bijbel onderzoeken. Zolang het de bijbelse platte aarde ontkent, neemt niemand, afgezien van een enkel zaagselhoofd, het serieus.