Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schande

• Tijd

Wikipedia is vrij toegankelijk en mag vrij uit geput worden zonder vermelding, en daarbij geeft het ook nog eens de essentie van theologie weer die ik versta onder theologie, daarintegen ben jij PS een schande voor de wetenschap om wikipedia als onzuiver te beschrijven als het jou uitkomt!

• Frederik D

Bronvermelding is usance binnen de wetenschap en ook op wikisites.

• theo

Word je daar zelf nou beter van door te sneren en te beledigen?

Terug naar het onderwerp: Jij schreef dat ik niet wist wat theologie is, jij wist het ook niet maar kon het vinden.

En om op de aangehaalde site terug te komen: Ben je het eens wat WP te melden heeft?

Neem je klakkeloos aan wat zij melden wat theologie is? Geen bedenkingen en opmerkingen daarover?

theo

• theo

Eens.

theo

• Frederik D

En wat zou de Bijbel zeggen over zulk een zelfverheffing?

• theo

Adderengebroed ?

theo

• Tijd

U bent gewogen en te licht bevonden!

• tijd

Dit is een ontwijkend en onvolledig antwoord een fictionele wetenschapper waardig.

• theo

Dat vermoeden had ik al…. jou kennende.

Maar weer speel je op de man ipv het onderwerp, vind je dat gemakkelijker en voelt dat goed voor en bij jezelf?

• Frederik D

Ik heb het gevoel dat het weer de foute kant uit gaat. Terwijl wij een open debat nastreven, wordt er anderzijds geprobeerd om dat debat in de kiem te smoren. Straks komen er vast weer dreigementen om justitie in te schakelen. Ik ga Tijd een tijd negeren.