Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

God is dood (theologie)

• theo

Beste Samuel, dat je doorlopend Gerrit meent te moeten noemen Samuel.

Vind je zelf ook niet Samuel?.

Maar het punt is wel duidelijk Samuel dus laten we er maar mee stoppen Samuel.

theo

• samuel

Is goed theo ik zal niet zo vaak Gerrit meer neerzetten theo, dus theo als ik Gerrit bij zijn naam Gerrit aanschrijf zal, ik eraan denken theo.

• Sietse 45

Je bent een geweldige sympathieke vent sammie

• samuel

Joh geweldig.

• theo

Hoe een volwassen mens als Samuel zo onvolwasen kan doen als Samuel is me volstrekt onduidelijk en daarbij wil ik het graag laten.

Terug naar de onderwerpen graag.

theo

• Frederik D

Ja hoor, jij hebt cultuurgeschiedenis gestudeerd. Natuurlijk ….. Hoe dom kun je zijn …

En dan nog wat, er is jou verzocht te stoppen met je satanisch gezuig. Maar goed, jij als satanist zal wel te stom zijn om te begrijpen dat je moet stoppen met je stompzinnig satanisch gezuig.

• Frederik D

Even sympathiek als zijn onsympathieke God.

Samuel kan niet tegen CU op en daarom slaat Samuel aan het treiteren. Zoals je al zei: puur kleutergedrag. Puur dom kleutergedrag van domme Sammie.

• samuel

Ach weet je het niet meer PS, en dan veval je maar weer in gewoon in je normale domme scheldgedrag wat je altijd doet als je geen antwoorden meer weet.

Treurig diep treurig.

• perihelium

Wat is er mis met jullie naam?

• Gonnie

Inderdaad kleuters hebben nog geen gevoel ten opzichte naar anderen, dat komt altijd als zij ouder worden en moet natuurlik ook bij gebracht worden door hun opvoeders en helaas ik geloof dat dat nooit bij samuel is aangeslagen.

Wel triest voor hem.:S