Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voorstel

• CU

Je gaat voorbij aan de argumentatie van Theo over het overzicht dat dit model prikbord van Startpagina geeft.

Vandaar zijn, en ook mijn, verknochtheid aan dit model.

• theo

Ach ach, gelijk een bevestiging.

Dag steven.

• Boris

Steven Schreef:

——————————————————-

> Douce Schreef:

> ————————————————–

> —–

> >

> Stevennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

>

> > nnnnnnnnnnnnnn.

> > Dit nu is één van de redenen dat ik (zie ook

> > mijn punt van 15.47 u) er geen vertrouwen in

> heb.

> >

> > Douce

>

>

> Ik kan me ook best voorstellen dat het voor jou

> als chatter op de prikborden moeilijk is als het

> inhoudelijk om onderwerpen gaat. Toch zou je het

> kunnen proberen.

Wat zal het druk worden op je site :D

• Douce.

Pardon?

Dat bedoel ik nu juist, je begint iemand al onderuit te halen voordat er een letter op papier staat.

Moet ik zo gaan debatteren, om op voorhand van de tafel te worden geschoven? Heb jij mij dan echt nooit zien discussiëren? Vaak zat ben ik inhoudelijk ergens op ingegaan, maar nog voordat er iets is opgebouwd, vallen de bommen. Omdat ik nu eenmaal andere geloofservaringen in mijn bagage heb en geen tekstenmitrieur wil zijn onder het motto knippen en plakken zonder eigen interpretatie.

Jammer dat je alle keren bezig geweest ben om niet te “zien” en te “lezen” wat ik ingebracht heb of getracht in te brengen en wat ondergesneeuwd is. Natuurlijk houd ik van een verbindend praatje, dat maakt het menselijk en dat mijn beste, vind ik erg belangrijk in het leven. Synthese.

De laatste tijd heb ik weinig fatsoenlijke discussies gezien en dan laat ook ik het duidelijk afweten.

Afijn, conclusie: ik doe niet mee. Je kunt het beter “onder ons” houden, met de mensen waarmee jij het eens bent.

Op jouw forum kom ik mede niet, omdat ik niet van deze vorm houd (net zoals Theo en CU).

PS. heb jij eigenlijk mijn inhoudelijke opmerkingen hier op Theologie al gelezen? Of heb je ze gemist?

Kortheid in een discussie kan erg duidelijk zijn.

Douce

• samuel

Sorry Douce teksten mitrailleur is de juiste schrijfwijze.

• Boris

Veel plezier met Steven saampjes op de site.

• Allen

Je verkoopt smoesjes, de ellende op het bijbelprikbord is begonnen sinds Peter K daar is komen prikken, new agers, ongelovigen, agnosten en wat niet al prikken al jaren ZONDER PROBLEMEN op het bijbelprikbord, hou je dus aan de feiten, Peter K is de hoofdschuldige van de narigheid op dat bordje, en meerdere bordjes waar hij al een ban aan zijn broek heeft.

En wees er van verzekerd dat zij (startpagina.nl) hem ook nu in de smiezen hebben.

Allen:)

• Boris

• samuel

Ik ben geen verkoper meer een verkondiger, en jouw vingerwijzing naar Peter geeft ook gelijk aan dat er drie naar jezelf wijzen.

Ja Allen je bent er zelf debet aan gezien jouw reacties op hem.

En ja al die anders gelovigen zullen we ze maar noemen ook, net zoals in 2004 op het christendom prikbord en daarom ook gesloten.

• Boris

samuel Schreef:

——————————————————-

> Ik ben geen verkoper meer een verkondiger, en jouw

> vingerwijzing naar Peter geeft ook gelijk aan dat

> er drie naar jezelf wijzen.

> Ja Allen je bent er zelf debet aan gezien jouw

> reacties op hem.

> En ja al die anders gelovigen zullen we ze maar

> noemen ook, net zoals in 2004 op het christendom

> prikbord en daarom ook gesloten.

Je bent een praatjesmaker.