Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat zegt de geschapen Zoon van God over zijn NIET God zijn?

• theo

EN..hebben jullie mij ook gemist?

EN…. zijn er ook berichten waar NIET de gebruikelijke items bij de gebruikelijke mensen naar voren zijn gebracht?

theo

• Frederik D

Nee, ik begrijp zeer goed wat Daan zegt.

Zoals een kind van mensen zelf ook een mens is, is een kind van een god ook een god. Logica, mijn beste. Jezus en zijn hemelse vader zijn beiden goden.

Daan begrijpt niet dat zij een polytheïste is, en dat de Drie-eenheid is uitgevonden om het polytheïsme te vermijden.

• Frederik D

Ik heb je gemist. Maar het is als vanouds behalve dat een zekere P is vervangen door Eliyahu die ons werkelijk bombardeert met een massa van hetzelfde (antiwetenschap, rammelend godsbewijs en zo).

• Douce.

Hier mis ik niet veel, omdat ik het sowieso al een gemis vind hier te lezen momenteel, dus voilà.

Herhaling van zetten mis ik nooit, dat vind ik gezemel. Het zij zo.

'k Mis wel een heuse topic over evolutie en de (ondeugende;)) muziektopic van Frederik D.

Overdreven censuur kan ik missen als kiespijn.

Missen de aangesprokenen mij als ik zo zelden meedoe?:DX(

Het enige wat ik momenteel werkelijk mis, is dat heerlijke zonnetje.

Theo was met vakantie (rijkelijk en tijdig aangekondigd dunkt me) en is snel weer terug.

Douce

• Douce.

Waar heb jij je gebruikelijke vakantie doorgebracht? Wel theologisch onderbouwen c.q. verantwoorden graag:)

Douce

• Douce.

Met jouw zienswijze wordt het moeilijk te verklaren dat het ook de Zoon des mensen is/was.

Douce

• Gonnie

Ja ik heb je gemist en ben blij je te zien. X(

Ik was bang dat jij ook er de brui aan gaf, aan steeds weer de zelfde ‘'boodschap’' van Eliyahu.

• theo

Douce Schreef:

——————————————————-

> Waar heb jij je gebruikelijke vakantie

> doorgebracht? Wel theologisch onderbouwen c.q.

> verantwoorden graag:)

Eén weekje Belgische ardennen, theologisch een klein beetje verantwoord (maar niet te onderbouwen )vanwege kerkbezoek

>

> Douce

Je wees elders op het feit van prikbordherhalingszetten en/of een overvloed daarvan.

Ik denk dat de grootste ergernis zal zijn dat het als vaststaande feiten, als onweerlegbare“bewijzen” werd en wordt geplaatst?

theo

• theo

Een weekje op stap geweest.

theo

• theo

Zoals gebruikelijk dus.

theo