Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Is er bewijs voor de evolutietheorie?

• Eliyahu

Bs'd

NEE!!!

• CU

Tsja, als het denken met rede bij je is uitgebannen, zeg maar is weggespoeld, dan kom je met zo'n schreeuwpartij aan.

Ik wacht je argumentatie verder wel af.

• Danielle

JA!!!!

Maar dan moet je snappen hoe evolutie werkt en te zien aan jouw schrijven en jouw belachelijke geloof in de woorden van de bijbel kom jij echt niet verder dan jouw eigen, kleine fantasiewereldje. Ik begrijp niet dat mensen nog de moeite nemen met jou te discusiëren aangezien je een enorm grote plaat voor je kop hebt (of is dat die bijbel die je in de weg zit).

Prima dat je in god gelooft, maar probeer eens met goede tegenargumenten te komen als je de wetenschap wilt bestrijden.

• Eliyahu

Bs'd

Oh. Dus jij gelooft ook al in de kikker die in een prins veranderd is.

En dan zeggen ze nog dat religieuzen in sprookjes geloven.

Maar zeg eens: Is dat al vaak herhaalt in het laboratorium, dat een kikker in een prins veranderde?

Zo niet: Welke bewijzen heb je dan dat het gebeurt is?

• Danielle

Er is in ieder geval bewijs dat er buitenaards leven is, want jij komt echt van een andere planeet.

Lees en kom tot inkeer. Ik hoef jou niet te bewijzen over de evolutietheorie, er zijn onderzoeken genoeg geweest en als jij al een kikker en een prins erbij haalt ben je echt ver heen.

• Eliyahu

Danielle Schreef:

——————————————————-

> Er is in ieder geval bewijs dat er buitenaards

> leven is, want jij komt echt van een andere

> planeet.

> Lees en kom tot inkeer. Ik hoef jou niet te

> bewijzen over de evolutietheorie, er zijn

> onderzoeken genoeg geweest en als jij al een

> kikker en een prins erbij haalt ben je echt ver

> heen.

Bs'd

Bedoel je nou te zeggen dat de evolutietheorie niet beweert dat we van kikkers afstammen?

Maar kan dat nou bewezen worden?

Nee he?

• Danielle

Zoals ik al schreef (blijkbaar is begrijpend lezen niet jouw sterkste kant) moet je iets weten over hoe evolutie werkt. En dat weet jij niet dus valt er weinig aan je uit te leggen. Teveel tekst en uitleg, kan je zelf ook opzoeken.

• Eliyahu

Danielle Schreef:

——————————————————-

> Zoals ik al schreef (blijkbaar is begrijpend lezen

> niet jouw sterkste kant) moet je iets weten over

> hoe evolutie werkt. En dat weet jij niet dus valt

> er weinig aan je uit te leggen. Teveel tekst en

> uitleg, kan je zelf ook opzoeken.

Bs'd

Ik weet net genoeg van evolutie. Wat ik weet is dat het niet in een laboratorium nagebootst kan worden, en dat het daarom onbewezen is.

En dat daarom mensen die geloven dat het echt zo is, gewoon een religie aanhangen.

En dat mensen die ons vertellen in schoolboeken dat het een vaststaand feit is, leugenaars zijn.

• CU

Heb je ook nog wat nuttigs te melden over het ontstaan van steenkool en aardolie?

En hoeveel sterren staan er verder dan 6000 lichtjaar?

• Danielle

Tuuuuuuurlijk, je hebt helemaal gelijk hoor.