Ik ben geen God.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsZowel zijn tijdsrekening als zijn astronomie zijn totaal in strijd met de wetenschap. Het gaat dus te ver om de totale wetenschap te citeren. Wat jij kunt doen, is een cursusje astrofysica voor beginners volgen.
Snap jij wel waarom men het ID-idee heeft verzonnen? Omdat je als creationist niet onder de miljarden jaren uit kunt.
Je meer intelligente medecreationisten zoals Behe kijken neer op het jonge-aardecreationisme.
En ook het jonge-aardecreationisme is nog niet consistent bijbels. Want het verwerpt de bijbelse platte aarde.
Maar goed, creationisme hoort eerder thuis op een theologieprikbord dan op een wetenschapsprikbord.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Zowel zijn tijdsrekening als zijn astronomie zijn
> totaal in strijd met de wetenschap. Het gaat dus
> te ver om de totale wetenschap te citeren. Wat jij
> kunt doen, is een cursusje astrofysica voor
> beginners volgen.
Bs'd
Ik heb zijn boek “Eeuwen in Chaos” gelezen en daarbij ligt het er ZO VRESELIJK ENORM DIK BOVENOP dat hij gelijk heeft.
En daarom ging de “wetenschap” ook zo door het lint, want iedere boer kan zien dat ze er al ik weet niet hoe lang vreselijk naast zitten.
En daarom waren zijn boeken ook bestsellers.
En daarom komt de wetenschap nou ook stukje bij beetje zijn kant op. Ik ben in een museum in Leiden naar de Ipuwer papyrus wezen kijken, en die staat daar nou gedateerd op ik geloof 3100 jaar, bijna precies de datum van de uittocht.
Daarvoor werd hij nog 600 jaar ouder gedateerd.
> Snap jij wel waarom men het ID-idee heeft
> verzonnen? Omdat je als creationist niet onder de
> miljarden jaren uit kunt.
Daar kan je heel goed onderuit. Maar jij wil de bewijzen voor een jonge aarde niet eens lezen.
Jij steekt je kop in het zand voor een T-rex met soepele bloedvaten waar hemoglobine in zat en elastische pezen die 70 miljoen jaar oud zou moeten zijn.
De kolder ten top.
En de “wetenschappelijke” wereld steekt er zijn kop voor in het zand.
> Je meer intelligente medecreationisten zoals Behe
> kijken neer op het jonge-aardecreationisme.
>
> En ook het jonge-aardecreationisme is nog niet
> consistent bijbels. Want het verwerpt de bijbelse
> platte aarde.
Er is geen bijbelse platte aarde.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Kritiseren is wat anders dan zelf ontwerpen, hoor.
> Een kunstcriticus is wat anders dan een
> kunstenaar.
Bs'd
Natuurlijk, iedere lapszwans kan kritiek leveren. Alleen een begaafde kunstenaar kan iets moois produceren.
> En toch raar dat jouw God boeltjes heeft ontworpen
> die alleen maar kunnen degenereren. Echt
> intelligent ontwerp is een ontwerp dat zichzelf
> verbeteren kan.
Vreemd dat de evolutie iets geproduceerd heeft wat alleen maar kan degeneren. Evolutie gaat toch om verbetering, en niet om degeneratie?
Het is prachtig.
Je had dus nooit met mensen over het joodse geloof gesproken noch boeken gelezen die het een en ander belichtten, verdedigden,promoten, je kreeg het van Boven toegeworpen.
Het is prachtig.
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat visies van mensen nog niet zo gemakkelijk te veranderen zijn, ook niet door discussies.
theo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?