Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

God "Moeder Natuur" noemen is als je aardse vader "Ma" noemen

• Boris

X(X(X(

• LeSage

Het gaat er niet om of mannelijk of vrouwelijk gelijk is aan elkaar. Natuurlijk is dat NIET zo.

Het gaat erom waar je voor kiest en waarom je dat doet.

• theo

Tsja, ik snap ook niet zo goed wat hun opmerkingen met volwassen gedrag en theologie te maken hebben.

Maar misschien ligt het wel aan ons dat we het niet snappen.

Net als bij de discussie over homsexualiteit: Als we DAT goedkeuren waar blijven we dan, dan kan pedofilie dus ook.

Of over euthanasie: Als we DAT legaliseren waar blijven we dan, binnen de kortste keren maken we gehandicapten gewoon af.

Maar goed, let dsem but.

theo

• Marjorie

Steven Schreef:

——————————————————-

> Deuteronomium 8:5

>

> Laat ieder van u dan beseffen dat de HEER, uw God,

> u opvoedt zoals een vader zijn kind opvoedt.

Moeders voeden niet op?

• Marjorie

Steven Schreef:

——————————————————-

> Hey Florin, goed je weer te zien.

>

> Gek he die verwarring op seksueel gebied om

> mannelijk en vrouwelijk op een lijn te willen

> stellen..Straks komt er nog een voorstel dat een

> huwelijk ook met een dier moet kunnen omdat dieren

> anders gediscrimineerd worden.. ;)

Hou toch op.

Ik heb huisdieren en daar houd ik van. En ik snap niet wat huisdieren met seks te maken hebben.

Btw, mensen behoren tot de orde van zoogdieren.

,

• Boris

Vrouwen zijn ondergeschikt in de bijbel.

Genesis 2:18

Ook had de HEERE God gesproken: Het is niet goed, dat de mens alleen zij; Ik zal hem een hulpe maken, die als tegen hem over zij.

Exodus 20:17

Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is.

1 Korinthiers 14:34

Dat uw vrouwen in de Gemeenten zwijgen; want het is haar niet toegelaten te spreken, maar bevolen onderworpen te zijn, gelijk ook de wet zegt.

• Marjorie

1 Korinthiers 14:34

Dat uw vrouwen in de Gemeenten zwijgen; want het is haar niet toegelaten te spreken, maar bevolen onderworpen te zijn, gelijk ook de wet zegt

Dit is wel HEEL erg! Zoiets als het enige recht van de vrouw is het aanrecht.

• Boris

Kijk maar eens naar de standpunten van de SGP.

• Boris

Daar komt het ongeveer op neer inderdaad.

• Marjorie

Ik weet het :(