Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onintelligent ontwerp

• perihelium

Zie Efeziërs 3

• samuel

Mooi hoor Daantje!

• Frederik D

Daan is selectief in haar teksten. Maar probeer eens de door haar gegeven bijbelteksten te verklaren.

• Sietse 45

Dat kunnen ze niet, en daarom zo 'n slappe reactie van Sam zielig persoontje blijft het.

• Daan

Dat kunnen ze inderdaad niet Sytse en Frederik.

Er valt gewoon niets aan te verdraaien.

Jezus zegt nergens dat HIJ = GOD….integendeel, maar dat willen de stakkers niet aanvaarden.

Jezus moet en zal GOD zijn …dat is blijkbaar makkelijker te aanvaarden dan het jarenlange rad dat voor hun ogen is gedraaid door de zogenaamde kerkelijke betweters.

• Sietse 45

Ze zijn gewoon blind door hun eigen ingenomenheid laat ze in hun waanzinnige gedachtegoed.

Geloof zelf helemaal niet in Jezus als een zoon van God, lijkt me meer iemand die gewoon heel intelligent was en uitzonderlijke gaven bezat.

• Daan

Sytse Kees Schreef:

——————————————————-

> Ze zijn gewoon blind door hun eigen ingenomenheid

> laat ze in hun waanzinnige gedachtegoed.

> Geloof zelf helemaal niet in Jezus als een zoon

> van God, lijkt me meer iemand die gewoon heel

> intelligent was en uitzonderlijke gaven bezat.

Ach Sytse,ik weet ook wel dat jij daar allemaal geen geloof in hebt en je bent niet de enige hoor.

Ik geloof dan wel in de Bijbel,maar niet in verzinsels over Jezus die God is, omdat het simpelweg nergens geschreven staat in de Bijbel .

Er staat wel geschreven dat Jezus de Zoon is van God………dus logisch dat Jezus dan niet God zelf is (:D

Of ben jij ook dezelfde persoon als jouw zoon ? :D

Gr Daan

• Sietse 45

Heb geen zoon alleen schoonzoon :D

dus hoef me nergens druk om te maken maar geef je wel gelijk.

• Daan

haha >:D<

Dan een andere vraag.

Ben/was jij dezelfde Sytse als jouw vader ? :D

• Sietse 45

Nee dat is Kees :D