Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spartelverse T-rex gevonden die 70 miljoen jaar oud zou moeten zijn

• Frederik D

En onze Elia beroept zich op die gek?

Hoe kwam hij trouwens aan al dat geld? Om zes ton belastingfraude te plegen moet je inkomsten hebben gehad die een veelvoud zijn van dat bedrag. En dat veelvoud heeft Hovind afgetroggeld van verblinde gelovigen.

Verblinde gelovigen zijn een gemakkelijke prooi voor extremisten. Zie onze Elia.

• Boris

Het aftroggelen van geld is het enige doel van alle extremistische evangelisten en naïeve blinde gelovigen als Elia trappen er met open ogen in.

Zie haar bijval voor Eliyahu.

• Douce.

Oh….ja, die van de belastingfraude en complottheorieën, was hem even uit het oog verloren.

Als je toch zo je geloof aan de man/vrouw moet brengen, is er toch echt iets mis met je DNA of niet dan?

Welnu, laat ik het er maar weer op houden dat ik God anders zie en zeker mensen die voor Klaas Vaak spelen.

Douce

• Frederik D

“It got me real curious as to exceptional preservation,” she says. If particles of that one dinosaur were able to hang around for 65 million years, maybe the textbooks were wrong about fossilization.

—————–

Die dame is en blijft gewoon een evolutioniste. Het enige dat ze zegt is: we hadden niet gedacht zulke oude restjes (let op, de dame heeft het niet over vers vlees maar over particles) nog te vinden want men ging ervan uit dat de spulletjes die ik vond, niet konden fossiliseren.

Dat is alles. Totaal geen aanwijzing dat er iets mis zou zijn met het evolutionisme.

Kortom, je probeert de kluit te belazeren.

• Boris

Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die zijn denkbeelden ondersteunen.

“Wat een godvrezend man is Dr. Kent Hovind toch! Gisteren heb ik een van zijn DVD's gekeken (die lachen toevallig bij ons thuis) en ik moet zeggen dat zijn ‘lezing’ over de ark van Noach en het uitsterven van Dinosaurussen na de zondvloed erg overtuigend is! De man mag dan niet zoveel weten op het gebied van filosofie, biologie en zoölogie als Dennett en Dawkins, hij heeft wel kennis van het Boek waarvan die andere twee geen kennis hebben: de Bijbel! In ongeveer anderhalf uur heeft Hovind mij overtuigd van het Feit dat De Bijbel het Ware Woord van God (Die Is), Het Boek Dat ver boven onze menselijke boekjes als the origin of species, the selfish genes of the end of faith (u leest het goed, zonder hoofdletters). In plaats van ingewikkelde biologie en astronomie gebruikt Hovind de taal van de gewone man, dat is de taal die in De Bijbel staat Geschreven! Al het bewijs (wat in feite aangenomen leugens zijn, verzonnen door atheïstische wetenschappers die onze kinderen willen verderven) wordt simpelweg aan de kant geschoven als het Woord Spreekt over de Schepping in zes dagen, over de Ark van Noach, over Behemoth en Laviathan! Heil Hovind!”

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=2325

• Eliyahu

Bs'd

Die stukjes zijn heel wat groter dan een vlo.

Leg jij eens uit hoe zachte delen en gecompliceerde moleculen als hemoglobine gedurende 70 miljoen jaar intact gebleven zijn.

• Ellen-Josee

Douce Schreef:

——————————————————-

> Oh….ja, die van de belastingfraude en

> complottheorieën, was hem even uit het oog

> verloren.

> Als je toch zo je geloof aan de man/vrouw moet

> brengen, is er toch echt iets mis met je DNA of

> niet dan?

> Welnu, laat ik het er maar weer op houden dat ik

> God anders zie en zeker mensen die voor Klaas Vaak

> spelen.

>

> Douce

Laten we eens kijken wat ik schreef… oh ja, ik schreef:: het is een leuke video.

Met leuk bedoel ik, dat je kan lachen, ammusement.

Probeer voortaan even te lezen wat er staat, als ik bedoeld had dat het bewijs is, of dat dit nu iets was om over te gaan op mijn geloof, dan had ik mij toch echt anders uitgedrukt dame.

Nou succes met Klaas Vaak.

• Douce.

Waar ben je op uit “dame”? Wat een rotwoord is dat toch dame. Ik hoop niet op ruzie, want, ondanks de harde wind aan de kust, heb ik daar heeeeeeeeeleeeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaal geen zin in.

Ik heb overigens een reactie geplaatst naar Boris, maar dat terzijde.

Je hebt het niet zo op mij he, Ellen? Geeft niet, maar loop je eigen pad, ik doe nooit mee aan haatdragende acties zoals je weet. Als je dat niet weet, heb je niet goed opgelet.

Douce

• Frederik D

Blijkbaar zijn ze bewaard. De omstandigheden waren blijkbaar uitzonderlijk.

De vondst van die dame, gelovige en evolutioniste, pleit geenszins tegen de evolutie. Integendeel. Het gevonden fossiel is miljoenen jaren oud.

Maar hoe zat het met die mensen die met dino's wandelden? Laat ons weer eens lachen.

• Boris

“These people are watching The Flinstones as if it were a documentary” :D

http://www.youtube.com/watch?v=E76ny2hvzJg