Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoezo, geen onzedelijkheid in tekenfilms voor jonge kinderen?

• Marjorie

“Subblimals”….nog nooit van gehoord.

Zoeken leverde wel ‘subliminals’ op (had ik ook nog nooit van gehoord)

• Sietse 45

Zal mij een worst zijn:D BO

• Boris

“maar hoe gaan atheistische ouders om met dit soort acties? ”

Zoals met iedere andere supermarkt actie dan ook. Of ze doen mee of niet.

Maar zeker is dat ze niet van die belachelijke ideeën erover hebben als deze malloten. http://www.rejoicenow.nl/page/dungangs-c1000-occulte-opvolgers-gogo-s-speelgoed-games

• Frederik D

Het begint al met Hans en Grietje en boze gemene heks.

• Frederik D

Maar als je die subliminale boodschappen achterstevoren bekijkt, dan word je juist gesterkt in het goede. Dus bekijk de zaak van de goede kant.

• Frederik D

Sub limine = onder de grens (van het bewust)

Sub = onder

Limen (liminis) = grens

• theo

Zo is ook gebleken dat Nijntje en de Teletubbies en Danoontje eigenlijk vermomde demoontjes zijn.

Als we nou allemaal zorgen dat we bij de volgende verkiezingen NIET op Wilders stemmen maar op de SGP dan mogen we ervan uitgaan dat al dat soort zaken verboden worden geworden verboden te zijn als verbod van des haremajestietswege.

Als voorsprong daarop vaardig ik unanniem uit dat we vanwege afgodverering alsmede demoontjesgenieperij voortaan nijntje en teletubbies en dannoontje NIET meer met een hoofdletter laten gaan beginnen te starten als aanvangsletterkapitaal als het ware.

theo

• Frederik D

Net zoals ik eerder heb beweerd dat cowboytje spelen gezond is, vind ik ook dat heksje en tovenaartje spelen gezond is. Spelen is gezond en daarom mag de speeldrift van het zeer jonge volkje niet gefrustreerd worden.

Vergelijk ook het boek “Homo ludens” (de spelende mens) van Neerlands grootste cultuurhistoricus Huizinga. En om nog een cultuurdrager te noemen, ook Schiller (vriend van Goethe en de schrijver van “Alle Menschen werden Brüder”) pleiite voor het spelen.

Ik herinner mij D, die een JG was. Ze was dol op fantasy games, als ik het wel heb. Ik denk dat die spelen haar goed deden. Een mooie afleiding voor de hectische prikborden.

• BOAZ

Of zij is aan het onderzoeken of er subliminals staan in de lectuur van de WTS.

http://www.watchtowerlies.com/watchtowerlies_019.htm

Boaz.

• Frederik D

Kijk eens naar je eigen handpalmen, oorlelletjes en navel. Tjee, zeg, wat een subliminale boodschappen. Bar en boos.

En heb je wel eens psalmen achterstevoren gehoord? Pure duivelse boodschappen.