Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Alverzoening

  • Frederik D

    Wie denk je te imponeren?

    En heus, ik ben niet de enige die weet dat jij aan jokkerijtjes doet om je doel te willen bereiken.

  • Frederik D

    Je jokt opnieuw.

  • keessie

    Ga dat nu maar eens haarfijn uitleggen op bijbelprikbord hoe je dat Bijbels gezien kunt onderbouwen Theo.

  • theo

    keessie Schreef:

    ——————————————————-

    > Ga dat nu maar eens haarfijn uitleggen op

    > bijbelprikbord hoe je dat Bijbels gezien kunt

    > onderbouwen Theo.

    Asjeblieft jongen !!

    Jij die nooit iets uitlegt NOCH reageert op reacties die aan jou gericht zijn….

    Maak je nou niet belachelijker dan je al deed/doet.

    “”Ga nu eens haarfijn uitleggen“”… hoe komjedurop !!

    Overigens: Zodra je aangeeft echt serieus met mij in discussie te willen gaan dan zeg/schrijf je het maar hoor, ik ben de eerste die voor de zoveelste keer het wel wil probreren.

    Laten we het dan hier op dit bord doen vanwege de lange wachttijd op dat andere bord.

    Komt u maar, …maar ik wil dan wel de belofte van je dat je niet blijft hangen in oneliners.

  • keessie

    Teksten Theo, mijn vraag is toch duidelijk.

  • theo

    Mijn reactie was toch duidelijk !!!!

    Zodra je de belofte geeft dat je door wilt gaan in een discussie met mij ben ik (wellicht morgenavond) je man.

  • Eliyahu

    Frederik D Schreef:

    ——————————————————-

    > Je jokt opnieuw.

    Bs'd

    Als je geen argumenten hebt, hou dan gewoon je mond dicht. Werkt veel beter.

    “Van soorten waarvan eens gedacht werd dat ze in andere soorten geevolueerd waren is nu gebleken dat tijdsperioden waarin ze leefden gedeeltelijk overeenkwamen met hun veronderstelde nakomelingen. In feite is het zo dat het fossielenverslag geen enkele overtuigende overgang van één soort naar de andere laat zien.”

    Stanley, S.M., The New Evolutionary Timetable: Fossils, Genes, and the Origin of Species, 1981, p. 95, sprekend over het Bighorn basin in Wyoming USA.

    S.M. Stanley is evolutionist en professor aan de John Hopkins universiteit in Baltimore.

    Hij heeft vele artikelen geschreven, ook samen met Niles Eldredge, de co-uitvinder van de punctuated equilibrium theorie.

    Één van de artikelen van zijn hand is “Paleontology (fossielenkunde) and earth system history in the new millennium” hetgeen gepubliceerd is in “Geological Society of America”

    Voor meer info over prof Stanley kijk hier:

    http://www.jhu.edu/~eps/faculty/stanley/index.html#research

    “Zoals elke fossielendeskunidge weet, blijft het ondanks deze voorbeelden toch een feit dat de meeste nieuwe soorten, geslachtslijnen, families, en vrijwel alle nieuwe categorieen boven het nivo van families, plotseling verschijnen in het fossielenverslag, en er is niets wat daar naar toe leidt via geleidelijke, geheel doorlopende, veranderende opvolging.”

    Simpson, George Gaylord, The Major Features of Evolution, 1953, p. 360

    Simpson George Gaylord is evolutionist en professor paleontologie (fossielenkunde) in Columbia en Harvard.

    "Het fossielenverslag laat zeker geen geleidelijke veranderingen in de structuur zien in de loop der tijd. In tegendeel, het laat zien dat soorten over het algemeen hetzelfde blijven gedurende de geschiedenis en dat ze plotseling vervangen werden door andere vormen. Nieuwe soorten of families schijnen volledig gevormd te verschijnen, met geen enkel teken van evolutionaire geschiedenis waarmee ze van andere soorten hadden kunnen afstammen.”

    Bowler, Evolution: The History of an Idea, 1984, p. 187

    Peter J Bowler is evolutionist en geleerde op het gebied van Darwin en evolutie, en een veel producerende schrijver, en professor in de geschiedenis en filosofie van wetenschap aan de Queens universiteit van Belfast.

    http://www.americanscientist.org/template/AuthorDetail/authorid/296

  • keessie

    Ja Theo waarom geen antwoord aan keessie de vraag is toch duidelijk “teksten”

  • theo

    Je hebt blijkbaar wat moeite met begrijpend lezen.

    Voor de zoveelste keer:

    Zodra je de belofte doet dat je in discussie wilt gaan en niet af gaat haken of met stompzinnige oneliners komt ben ik je man.

  • Frederik D

    Het klinkt als een bevel.