Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Openbaring van Johannes

• theo

Douce Schreef:

——————————————————-

> Theo, het is zo, mij geheugen is altijd goed

> geweest.

Ik geloof je graag hoor.

> En jouw aanvulling het niet over personen te

> hebben, vind ik niet op zijn plaats, daar er niets

> kwalijks is gezegd.

> Dus, houd jij jezelf er nu maar aan en pak de

> personen aan die het echt verzieken, okay?

Ik pak ze niet aan, ik negeer ze volkomen.

>

> Douce

• Douce.

Dat kan dan wel zijn, maar laat mij er dan buiten. Mij zie je toch niet treiteren?

Steek je hand in eigen boezem en negeer de rest, doe ik ook.

Je moet het niet steeds aanslingeren (dat heb je al zo vaak gedaan), heeft totaal geen zin.

Douce

• theo

sorry, ik wist niet dat je kwaad werd.

• Gonnie

Precies Douce, jij belastert niemand en zet nooit iemand in een kwaad daglicht, maar je uit je gelukkig wel jouw ongenoegen op een fatsoenlijke manier als niet naar behoren iemand wordt benaderd.

• theo

En het was ook niet mijn bedoeling om Douce iets te verwijten, sorry als het wel zo overkwam.

theo

• Douce.

Ben ik niet hoor, maar om via mij anderen aan te pakken (waarop je niet wilt reageren, terecht), ben ik gewoon niet van gediend.

Je begrijpt me wel!:)

Douce

• Douce.

Dat probeer ik altijd wel, maar ook ik ben me ervan bewust, dat het moeilijk is en het me niet altijd lukt. Zucht;)

OT: 'k sta buiten te strijken, heerlijk!!

Douce

• Gonnie

Nee hoor Theo, zo kwam jij bij mij niet over.

Ik ben het met jou eens als het gaat om personen die duidelijk gedrag gestoord zijn, want daar is geen goed garen mee te spinnen, en is elke reactie op hen nutteloos.