?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMaar mensen die wel geloven in dezelfde God als dat jij doet, die geloven er heilig in dat Simson aan de haal ging met de deuren van de stad Gaza.
Dat die zelfde Simson af en toe een slippertje maakte met Delila, maar net zo goed op vossenjacht ging.
En dat, Steven, moet je allemaal geloven om je geloof op te bouwen. Dat is pas opbouwend, nietwaar?
CU Schreef:
——————————————————-
> Maar mensen die wel geloven in dezelfde God als
> dat jij doet, die geloven er heilig in dat Simson
> aan de haal ging met de deuren van de stad Gaza.
>
> Dat die zelfde Simson af en toe een slippertje
> maakte met Delila, maar net zo goed op vossenjacht
> ging.
>
> En dat, Steven, moet je allemaal geloven om je
> geloof op te bouwen. Dat is pas opbouwend,
> nietwaar?
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, je verdiept je in rare zaken. Kan je aangeven waar staat dat ik dat ik “dat allemaal” moet geloven?
Overigens geef je als antwoord op mijn vraag wat mensen die niet in God geloven niet echt een antwoord. Zie geloven als denken dat iets zo is en dan zul je niet zeggen dat iemand die niet in God gelooft van niks denkt dat het zo is. Nog een poging?
Steven Schreef:
——————————————————-
> CU Schreef:
> ————————————————–
>
>
> Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, je
> verdiept je in rare zaken.
Natuurlijk heb je geen flauw idee in deze door mij aangehaalde rare bijbelse zaken.
> Kan je aangeven waar
> staat dat ik dat ik “dat allemaal” moet geloven?
De bijbel, waar deze flauwe en rare zaken instaan is Gods woord. En als je het niet gelooft, dan geloof je niet.
> Overigens geef je als antwoord op mijn vraag wat
> mensen die niet in God geloven niet echt een
> antwoord.
O nee? Wil je wat anders horen dan? Moet het nog korter?
> Zie ( ? ) geloven als denken dat iets zo is en
> dan zul je niet zeggen dat iemand die niet in God
> gelooft van niks denkt dat het zo is.
Dat geldt alleen voor jou als gelovige omdat je aan uitspraken gebonden bent. Ik echter ben vrij om te zeggen wat ik wil. Mijn mond is niet dichtgesnoerd en ik hoeft niet iets te bedenken om de schijn op te houden.
> Nog een
> poging?
Praat je hier tegen jezelf?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?