Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat geloven mensen die niet in God geloven?

• Frederik D

Heb jij een andere Bijbel dan ik?

• Douce.

Bedankt voor je antwoorden, ik kijk er echter anders tegenaan.

Wat communicatie betreft ben ik het zeker niet met je eens.

Douce

• Douce.

Dit is geen antwoord op mijn vraag, maar een aangeleerd hoogdravend riedeltje.

Laat ook verder maar.

Douce

• baldu

Van alles, behalve in dat waarvan zij denken dat anderen vinden dat God is.

Baldu

Steven Schreef:

——————————————————-

> ?

• CU

Volgens Eliyahu kan dat niet. Mutanten kunnen zich volgens hem niet voortplanten.

En toch is dat gebeurd “als” Adam en Eva blank waren.

• CU

Wat is er gladder dan een paling?

• ¥ Lotje ­­¥

misschien je bol als jeje hoed afzet:P B)

• Douce.

Laat nu maar, in het kader van “keeping up appearances” oftewel “the bolt”…:D

Uh, sorry, dit was even geen theologische verhandeling.

Trouwens, volgens mij was de profeet Eliza kaal en joelden de kinderen hem uit…..met alle (Bijbelse) gevolgen vandien. Je moet er maar opkomen, of ervan af, kan ook nog.

Tegenwoordig ben je pas een vent (vinden sommige mannen) met een Philips stand 4;)

Douce

• Frederik D

Het valt uit te rekenen dat het muteren van blank naar Chinees meer tijd in beslag neemt dan die zes duizend jaar waarin Eliyahu tegen beter weten in gelooft. En de eerste mensen waren eerder negers dan blank.

• ¥ Lotje ­­¥

hahah jij maak het helemaal van eieren . je moet er maar op komen of van af , en dan zo glad zijn als een aal en stand 4 in Philips stand . B)- Tis wel een bij elkaar raapseltje maar toch . De veer in de hoed en gaan met de banaan .

X(

Of dit theologisch is