Het lijkt mij het beste als je je volledig stort op de preek van volgende week, wie weet wordt het collectezakje dan extra gevuld, en heb je een extra zakcentje
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsB. de Vaart Schreef:
——————————————————-
> Het lijkt mij het beste als je je volledig stort
> op de preek van volgende week, wie weet wordt het
> collectezakje dan extra gevuld, en heb je een
> extra zakcentje
Daar ben ik zachtjes aan wel een beetje mee bezig inderdaad maar of ik mij er nu volledig op stort of mij er met een jantje van Leiden of Berend de Vaartje van af maak dat maakt niks uit voor de collectezak NOCH voor het bedrag dat ik er voor ontvang. .
Bovendien is het enorme bedrag wat ik krijg voor het voorgaan in een kerkdienst niet afhankelijk van de de opbrengst van de collecte.
theo
Daan Schreef:
——————————————————-
> Zonder klanten gaat ook in de kerkwereld de zaak
> op de fles.
Dat klopt.
>
> Doe je best Theo
Doe ik altijd.
> Vertel wat de orenstrelers willen horen !
Nee hoor.
Ik vertel wat mijn eigen overtuiging is, wie dat niet wil horen die blijft vroeg of laat echt wel weg.
Zo blijf ik b.v weg bij de JG en de meeste evangelisch getinte kerkgenootschappen.
theo
Ik heb eens aan bezoekende JG gevraagd of ik volwaardig lid zou kunnen worden als ik zou blijven roken en de bloedtransfusievisie van hun niet zou delen.
Na wat vriendelijk gedraai van hun kant en wat vriendelijk aandringen van mijn kant heb ik hun vriendelijk gezegd dat ze maar niet vriendelijk moesten blijven draaien omdat ik best weet dat het onmogelijk is.
We hebben vriendelijk afscheid genomen.
theo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?