Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bedekte hoofden

• Richard II

Ik ben de Richard van tig geleden. jawel.

Ik kwam per ongeluk hier terecht en zag ineens allerlei bekende namen.

Hier is geen ban, geen Paul, alleen de naam Richard was al in gebruik. Daarom heb ik er maar Richard II van gemaakt, Als mijn tweede verschijning op een dergelijk prikbord, zeg maar. :-)

Richard

• Danielle

Ik dacht al dat je van adel was :D

• Richard II

Reken maar!

• Frederik D

King Richard II, een toneelstuk van Shakespeare. Toch?

• Douce.

Je weet het:D Hoogheid, adeldom verplicht……………………..:D, dus houd het binnen de perken;)

Gr. Douce

• Douce.

Er is genoeg drama van Willy Sjakispiro aanwezig hoor bij “onze” (wat een vloek vind ik dat toch…brrr) Richard, maak je maar geen zorgen……………………..X(

Douce

• Richard II

De koning Richard II was niet echt een lieverdje. Ik wel hoor.

Maar de naam Richard was al bezet hier door iemand anders. Tja, wat moet je dan?

Richard

• Douce.

Ik vond je altijd wel een lieverdje, kwestie van er doorheen prikken, maar het is ook prettig om, voor de morele regels, enige grenzen te stellen aan het uiting geven van….:)

Leuk dat je er weer bent, take it easy en tel tot 50.

Douce

• ¥ Lotje ­­¥

:D Dikwijls een hoed op krijg je een kaal hoofd van Of hebbie dat ??;)

Maar zonder gekheid . vind dan die zwarte het mooi,s;) stond je goed in ieder geval .

• CU

Voor jullie drieën, ik ben zo kaal als een biljartbal. dat was al op jonge leeftijd, voor in de twintig ongeveer. maar heb er voor mezelf nooit een probleem van gemaakt zodat ik dat moest verbergen.

Een hoed zit gewoon comfortabel, en omdat ik ook brildragend ben, is het in de regen een klein afdakje.