Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veel wetenschappers zijn niet overtuigd van evolutietheorie

• Boris

Zo is het en niet anders.

• Frederik D

Nou, tot over tien jaar, schat ik zo.

• wie gebruikt dit ip?

Het vreemde is als ik jou, douce en majorie lees.

Daar zit geen verschil in:S

Eg wel, en dat vind ik frapant. Jy en die andere 2 zijn alle 3 idem.

En in myn ogen zeer negatief over het geloof in god en z'n zoon.

groetjes,

• Frederik D

Je verwart moraal met verandering.

De evolutie selecteert niet op hoogwaardigheid maar louter op overleving. Dat is alles. Ik vind het ook jammer dat muggen een evolutionair succes zijn en dat de Neanderthaler, waarschijnlijk minder agressief dan de Homo sapiens sapiens, het loodje heeft gelegd.

Evolutie is een blind proces.

Je moet nog heel veel leren, merk ik wel. Misschien zou je eerst moeten leren zwijgen.

• Frederik D

Ik geef slechts de visie van de wetenschap weer.

Maar ja, Eliyahu weet het op zijn eentje beter dan alle Nobel-prijswinnaars bij elkaar.

• Frederik D

Wat beweer je nu eigenlijk? Ik zwam en toch voer ik een discussie op niveau? De logica houdt niet van contradicties.

• Frederik D

Een aantal prikkers is niet goed bij zijn hoofd want dat aantal gelooft in kaboutertjes.

Een aantal prikkers zijn niet goed bij zijn hoofd want dat aantal geloven in kaboutertjes.

Vergelijk beide zinnen.

Dat aantal geloven … Dat is fout. En omdat dit fout is, is ook “een aantal prikkers geloven” fout.

Maar ik geef het toe, taal is moeilijk en zit vol hinderlagen.

• Frederik D

Elke taal is moeilijk. Er bestaan geen gemakkelijke talen.

• Frederik D

Deze draad gaat niet over “godsbewijzen” en hun verwerpingen maar gaat, alweer, over evolutie. Van mij mag jij een nieuwe draad starten met je aangesneden onderwerpje.

• Frederik D

Voor Boris en mij was het vermakelijk.

Sorry dat het ten koste van jou ging. Maar je maakte het er ook naar.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.