Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veel wetenschappers zijn niet overtuigd van evolutietheorie

• Douce.

Maar het is zo leuk, vooral, terwijl je het heeeeeeeeel goed weet, toch zelf de fout in gaat. Zoals ik in dit geval, haha.

Meestal in een vlaag van (type)snelheid en natuurlijk omringd door allerlei uit de regio pratende wezens die zich nergens aan storen en gewoon tegen me zeggen: je snapt toch wel wat ik bedoel…;) Pfff….wat een meute “havenarbeiders” en wat voel ik me toch altijd weer thuis in mijn omgeving. En…dat alles met of zonder talenkennis, ik houd van hen.

Douce

• Frederik D

Internet is een snel medium. Ook ik maak taalfouten. Onder invloed van klankassociaties, de gewone taal en snel, snel.

• wie gebruikt dit ip?

Hoe dom kun je zyn?.

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Voor Boris en mij was het vermakelijk.

>

> Sorry dat het ten koste van jou ging. Maar je

> maakte het er ook naar.

• Frederik D

Ach, al zou ik mijn best doen om heel erg dom te zijn, ik kom nooit in de buurt van jou.

• Boris

(tu)(tu)(tu)

• Douce.

Jij en ik lijken sprekend op doorsnee mensen…………..jakkes, echt? Nou ja, vooruit dan maar. Was ik net hoogmoedigheid aan het repeteren, gaat het alweer niet door:)

Douce

• Frederik D

Ja, ik ben eigenlijk heel gewoon met af en toe iets ongewoons. :)

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Je verwart moraal met verandering.

>

> De evolutie selecteert niet op hoogwaardigheid

> maar louter op overleving. Dat is alles. Ik vind

> het ook jammer dat muggen een evolutionair succes

> zijn en dat de Neanderthaler, waarschijnlijk

> minder agressief dan de Homo sapiens sapiens, het

> loodje heeft gelegd.

>

> Evolutie is een blind proces.

Kan wel blind zijn, maar dat neemt nog steeds niet weg dat de ontwikkeling geen opbouw maar een afbraakproces is.

Heeft niks met moraal te maken, tenzij de moraal naar de ondergang leidt natuurlijk.

Ik kan deze stelling ook Bijbels verklaren, maar dat heb ik er nu juist uitgelaten.

>

> Je moet nog heel veel leren, merk ik wel.

> Misschien zou je eerst moeten leren zwijgen.

Volgens mij zwijg ik hier meer dan jij, dus ik ben er beter in en het kost mij ook geen moeite.

Misschien moet jij eerst leren onderscheid maken tussen wat voor jou aangenaam is en wat echt van belang is.

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Ik heb dat ook niet gezien,maar misschien zijn er

> prikkers die dat opgeslagen hebben, want er zijn

> er die daar een hobby van maken, en daar later met

> genoegen op het bord te plaatsen.

Dat zal voor een bepaalde persoon een behoorlijk alarmerende gedachte zijn :D

• Ellen-Josee

Probeer ons nu uit elkaar te houden moppie, onze namen beginnen wel met een E maar we zijn verschillend, zeggen andere dingen. De ene E zegt dat je zwamt en de andere dat je een gesprek ‘op niveau’ probeert te voeren.

Let op de aanhalingstekens en het feit dat het om een poging gaat.

En zelfs die poging zie ik op dit moment niet, je bent net een rellende puber. Dus Eliyahu heeft het meest gelijk; je zwamt.

Ik heb ook nog steeds geen argumenten gezien op de stelling dat er geen evolutie maar een afbraakproces gaande is.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.