Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veel wetenschappers zijn niet overtuigd van evolutietheorie

• Boris

Het is hem inderdaad, hij is zwaar gestoord. Hoor hem hier met droge ogen vertellen dat de mensen voor de zondvloed honderden jaren oud werden.

Noach is volgens hem 900 jaar geworden. Rijp voor het gesticht die kerel. (uitspraken na ongeveer twee minuten).

http://www.youtube.com/watch?v=QZ1ETQ78ZAU

• Frederik D

Net als Eliyahu neemt die zeepneus de Bijbel zeer letterlijk, behalve dan de bijbelse passages over de platte aarde.

Pas als Eliyahu de bijbelse passages over de platte aarde serieus neemt, zal ik hem serieus nemen.

• Eliyahu

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Dat principe is of een tautologie of totale onzin.

> In beide gevallen verdient het geen aandacht.

Bs'd

Kan je misschien enige argumenten geven, of zwam je maar wat in de ruimte?

• Frederik D

Schitterend. Met acht man een complete dierentuin runnen. Doen ze Noach niet na bij Ouwehand, Burger's en Blijdorp.

En dan vegetarische leeuwen.

Wat eet trouwens een vegetarische kannibaal?

Groenteboeren.

• Frederik D

Leer eerst denken, Eliyahu.

Het antropisch principe is of een tautologie of totale quatsch.

• Eliyahu

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Leer eerst denken, Eliyahu.

>

> Het antropisch principe is of een tautologie of

> totale quatsch.

Bs'd

Je kan beter proberen met een lantaarnpaal in discussie te gaan dan met jouw.

Dus ik ga maar niet meer op jouw gezwam in. Je hebt afgedaan als serieuze discussiepartner.

• Boris

Verderop in het filmpje: bouwkosten 1.000.000 euro, 1 miljoen euro aan leugens….

• Frederik D

Chagrijnig omdat ik je er elders op wees dat de aarde in de Bijbel plat is?

Zolang je Genesis maar voor de helft letterlijk neemt, kan ik jou niet serieus nemen.

• Boris

En het ergste blijft toch wel dat al die bezoekers (waaronder veel kinderen) vergiftigd worden met die leugens en waanideeën.

Ergens in het filmpje zag ik een screenshot van een boek (er worden veel kinderboeken verkocht op die ark): tekst op de cover: miljoenen jaren zijn niet meer nodig voor vorming van aardlagen.

• Frederik D

Aan grenzeloze naïviteit, zou ik zeggen.

Maar laten we die man een prijs geven als het hem lukt om met zeven anderen van alle dierensoorten een paar examplaren in zijn ark te proppen en met die zeven man die complete dierentuin te runnen.

Zou de Australische landslak na zijn tochtje in de ark al terug zijn in Australië?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.