Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veel wetenschappers zijn niet overtuigd van evolutietheorie

• Frederik D

Vast vertaalde import uit de VS. In de VS zijn ze nog maffer en wellicht nog dommer.

De platte aarde is logischer dan de hele zondvloedgeologie.

• Frederik D

Peter leed aan een psychiche leegte en vulde die leegte op met God. Dus toch een God van de gaten, van de psychische gaten in dit geval.

Nergens echter onderbouwt die Peter, die overigens een bekende troll is, zijn wilde speculatie dat veel wetenschappers twijfelen aan het evolutionisme.

• Boris

http://www.youtube.com/watch?v=2UhbmRCNxIA

• Boris

Een troll inderdaad.

http://www.talkorigins.org/origins/feedback/apr02.html

http://www.evcforum.net/cgi-bin/dm.cgi?action=msg&f=5&t=104&m=1

• samuel

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Peter leed aan een psychiche leegte en vulde die

> leegte op met God. Dus toch een God van de gaten,

> van de psychische gaten in dit geval.

>

> Nergens echter onderbouwt die Peter, die overigens

> een bekende troll is, zijn wilde speculatie dat

> veel wetenschappers twijfelen aan het

> evolutionisme.

Voor iemand die zichzelf omschrijft als een onderzoeker (wetenschapper) ben je ondanks je taalgebruik erg ongeletterd.

Laten we een vliegtuig nemen, een straaljager een jet.

Als we vliegtuigen als een soort zouden bekijken zijn er vele varianten, waaronder de jet.

Was deze er opeens? Of is er een bouwtekening gemaakt (blauwdruk-DNA) en deze jet daarnaar gebouwd? En als deze jet gebouwd is naar deze tekening (DNA) moet er ook iemand zijn die deze ontworpen heeft.

Want de jet is niet ontstaan uit zichzelf en deze jet moet wel kunnen voldoen aan de specificaties die hem gegeven zijn hij moet kunnen vliegen en snel ook.

Dus hij is bedacht (ontworpen) door iemand die verstand heeft van vliegen en propuls-ie, iemand met oplossend vermogen om de problemen die met vliegen en propuls-ie te maken hebben op te lossen, kortom een intelligent designer.

Begrijp je het een beetje PS?

Het is geen twijfel het is wetenschap.

samuel

• Frederik D

Zonder beledigingen kan een echte (nep)christen blijkbaar niet bestaan. En ongeletterd ben ik zeer zeker niet. Maar goed, slechts een halve gare als jij kan mensen zoals mij ongeletterd, onbelezen, noemen.

Jouw voorbeeld is overbekend en heeft een baard die zo lang is als de afstand tussen de maan en de zon. En dat voorbeeld van jou gaat uiteraard terug op dat horloge.

Je haalt twee dingen door elkaar, namelijk natuurlijke complexiteit en cultuurlijke complexiteit. En je maakt de domme denkfout te denken dat de natuur per se simpel is.

Het is je vast al eens eerder uitgelegd maar ik zal het nog eens doen: evolutie werkt met kleine eenvoudige stapjes. Vele van die stapjes bij elkaar laten macro-evolutie en complexe organismes zien.

Wat jij schrijft, is dus geen wetenschap maar vooringenomen geloofsdogma en dus het tegendeel van wetenschap.

Je kunt nog zoveel brullen als je wilt, creationisme is en blijft een belachelijke combinatie van moedwillige stompzinnigheid, gebrekkig denkvermogen en slechte theologie.

Overigens, in een ander universum gelden andere natuurwetten en in zo'n ander universum zouden best vliegtuigen uit zand, zee en zon kunnen ontstaan. Dus waarom groeien er geen konijnen aan de bomen hier op aarde? Precies, omdat onze natuurwetten dat niet toelaten. Maar in een stelsel van andere natuurwetten zijn er weer andere mogelijkheden en onmogelijkheden.

• Frederik D

En leg me eens uit waarom je Genesis letterlijk wil nemen maar met een brede boog loopt om de passages in Genesis die verklaren dat de aarde plat is.

Pas als jij zegt dat de aarde plat is, neem ik je serieus. En er zijn meer aanwijzingen dat de aarde plat is dan dat de aarde in zes dagen is geschapen

• Douce.

Je bent zeker niet ongeletterd, maar het is toch echt “zoals ik” en niet zoals mij (2e zin)…………………….(:D;)

Douce

• Gonnie

(tu)(tu):)

• Frederik D

slechts een halve gare als jij kan mensen zoals mij

Volgens mij is het wel goed. Mensen is lijdend voorwerp, vierde naamval. Dus geen ik maar mij. Zou ik zeggen. Tenzij je met betere argumenten aankomt dan ik (eerste naamval, dus geen mij).

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.